Dá sa viesť plnohodnotný život bez priateľa?

Príspevok v téme: Dá sa viesť plnohodnotný život bez priateľa?
slnecnica20

Mám 20 rokov a v živote som nemala priateľa. Študujem na univerzite, som samostatná a viem čo chcem, v podstate sa mi darí vo všetkom až na túto oblasť. Pomaly z toho začínam byť aj zúfalá, chlapi s ktorými som pár krát bola vonku boli príšerní a tí čo sa mi páačia o mňa nemajú záujem. Pomaly začínam byť frustrovaná keďže mi ani len výhliadka založenia si rodiny mi nehrozí. Žijem sama v podstate už od 16-tich a žúrovanie po nociach a hľadanie si priateľa ma už smrteľne omrzelo.

V podstate už strácam o všetko záujem. Dá sa vôbec viesť plnohodnotný život bez partnera?

jazz

Ja mam 25, a som na tom podobne. ked som koncila skolu a riesila som, co so zivotom, myslela som si, ze sa to casom utrasie a ukaze sa... nic sa neukazalo. zivot bol rovnako neporieseny a rovnako nedaval zmysel. a z toho mi bolo dost nanic. ale vies co? zivot je plnohodnotny, aj ked v nom nemas ani zdaleka vsetko, co chces a po com tuzis. ide o to, dat zmysel tomu, co mas. najst zmysel a vyzitie v tom, co robis, v tom, ako ta dany stav ovplyvnuje a transformuje. nepoddavat sa, nachadzat radost a hodnotu v malickych okamihoch. zaoberat sa tym, co mas a nenariekat nad tym, co nemas. ked si aj v zivote najdes partnera, bude vsetko super - ale len chvilku - na par rokov. ked zalubenost vyprcha, v idealnom pripade ti zostane clovek - spriaznena dusa, ktora ti bude oporou, ale bude ta chvilami privadzat do nepricetnosti -nehovorim, ze je to malo - naopak, ale zase zivotu budu davat ,,stavu,, hlavne tie vzacne malickosti a nie to, ze niekoho mas... takze tes sa zo svojho momentalneho stavu, ze mas cas na seba, slobodu a moznosti... zivot sa da zit plnohodnotne - s takymi kartami, ake prave mas ;)

jajka001_