Kto má kedy čo platit?

Príspevok v téme: Kto má kedy čo platit?
lucinkaVIP

Ahooojte mam 19 rokov a este pomerne kratko mam priatela, on ma 22 pracuje ,ja studujem na VS. Chcem sa spytat ako to riesite s platenim?? Napr kino ktore stoji 5-7 e,alebo káva a podobnéé veci proste zaujima ma ze ako to riesit s platenim.... Aj ja sa snazim niekedy nieco zaplatit ked sme vonku proste nenechavam vzdy vsetko na nom .. Ale viete ako studentke VS sa to nedá vzdy kedze skola mi teraz zhltne fakt kvantum penazi ... Co nechat na priatelovi/co na mne?? ...
Ako to riesite vy ?? Vdaka:)Pekný den..

anonymCR/SR

Ahojte, uz to tu myslim zaznelo ale co ak ma priatel "prehnane" poziadavky na kavickovanie a podobne veci..nemyslim teraz dovolenky a tak..ale prisaham ze moj priatel chodi min 5-6krat tyzdenne na kafe a vkuse ma chce tahat so sebou, som studentka a sice brigadujem co mi vykryje najom ale davat denno denne 100ku (zijem v cechach) za nejaku kavu a nealko...to sa nazbiera...viem ze je potrebne sa o tom porozpravat a nehanbim sa za to ale vy chlapi ste tupi (prepacte:))a urcite ani ten moj by to nepochopil spravne...viem ze on by to zobral tym stylom ze tak ja ju teraz budem na vsetko pozyvat a chudinka ona nema peniaze ani na hlupu kavu atd.. chapete ma? :)

zui

ja si myslim, ze aj ked je to tvoj frajer, nemal by vzdy platit len on. ak je to mensia suma, mohla by si zaplatit ty a on by sa mal nechat pozvat.

alusinka

ked idem von s kamaratmi, vacsinou platia oni (mam stastie na gentlmenanov;) a ked idem s kamoskami, tak sa zlozime ( kazda da tolko za kolko vypila, zjedla a pod.)

A neviem, ale podla mna, je rozdiel, ked ta niekto POZVE alebo ked ta ZAVOLA... ked ta pozve, by predsa mal platit on ;)

lost

A ako to robite ak idete s len kamosom alebo kamoskou von?
Napr: