Maligny melanom - rakovina koze

Monik2017

Dobrý deň chcela by som sa opýtať. Bol mi potvrdený modulárny maligny melanom breslow 0.8 mm clark level ll. Záver modulárny maligny melanom kože chrbta v teréne melanocytoveho nevu z rozsiahlimy regresivnymi zmenami. A bipsiou potvrdene v lymfatickej uzline solídne uzlovito rastúce ložiská tvorené veľkými bunkami s obsahom hnedého zniteho pigmentu. Čaká ma operácia vybratie uzlín. Nemám skúsenosti z touto diagnózou a Dr. len opakuje počkajte po operácii a nič mi nepovie. Neviem čo mám čakať ani prognózu ani koľko budem PN koľko sa zotavuje po takejto operácii a budú mi aj zároveň resekovat miesto na chrbáte kde bol odstránený melanon... Poradí niekto prosím.

Daniela1980

Ahojte ja som po plastike MM, ak sa aj dermatologicke znamienko pozdáva že je dobre ale Vám niečo hovorí vyrezat tak dajte vyrezat ...

Laura Balazova

Dobrý deň. Moje meno je Laura Petra Balážová a som študentkou na Trnavskej univerzite v Trnave. Momentálne spolupracujem na výskume s názvom Kognitívno-existenciálny profil a špecifiká posttraumatického rozvoja u odliečených onkologických pacientov (cancer survivors). Prínos projektu zahŕňa rozpracovanie pôvodných teoretických konceptov; výskumné overenie modelov; pôvodné a adaptované nástroje na mapovanie efektu faktorov posttraumatického rozvoja; intervenčné programy v práci s onkologickým pacientom; výcvikové moduly pre pomáhajúce profesie. Keďže tento projekt je veľmi rozsiahli a aj jeho možný prínos je značný, chcela by som požiadať o to, aby čo najviac ľudí trpiacich rakovinou (v procese liečby alebo odliečených) vyplnilo tieto dotazníky. Vyplnenie Vám zaberie približne 30 minút Vášho času a je anonymné. Ďakujem veľmi pekne za každú účasť. V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať na mailovej adrese onkodotazniky@gmail.com .

docs.google.com

Fero 8