Ahojte. Chcela by som sa vas spytat, ze ako je to s ISIC kartou, ktoru mi vydala skola-plati aj v zahranici?...lebo minule som chcela ist do Budapesti a povedali mi, ze ISIC plati len na Slovensku a ze v zahranici nie! tak preco sa to teda vola International student identity card?!..a co som citala na ich stranke, tak aj tam pisu, ze je to jediny celosvetovo uznavany preukaz studentov, ale medzi studentmi som pocula, ze naozaj ISIC v zahranici neplati. Ze iba Euro26 uznavaju aj za hranicami...tak ja neviem :-/...vy nemate ziadne skusenosti, nesli ste s ISIC-om do zahranicia? dakujem
ISIC karta
mne ho aj v UK v Bristole uznali, veselo som využívala študentské zlavy v autobuse, v kine a tak...
mesacniky nekupujem takze neviem ale vsak o to nejde :D je to proste sproste mala by byt len jedna karta pre vsetkych nie ze kupim si taku znamku mamm zlavu ako student kupim inu a zrazu nie som student? a takisti si myslim ze zahranicie by to malo tiez uznavat som student tak neviem preco by to nemalo fungovat asi by moc prerobili :P
pismenko: hej..len keby tie zlavy s tym hranatym isicom paltili aj dlhsie ako do 31. novembra :D..a teraz keby som si chcela kupit trojmesacny listok...tak tie zenske ti ani nepredaju..musis po mesacnom kupovat...neviem ci to aj inde nez v presove...ale toto vie nastvat
denni: no jasne to je zas rozdiel ci si clovek zaplati no isic teda iba dopravu alebo ten hranaty to uz je aj inde na zlavy :D no ako u debilov mna to tiez vzdy nasiera tak raz som student tak som student a naco mi je medzinarodny preukaz ked mi nikde neplati, este ze do skoly sa doveziem za polovicny, pripadne u sukromnikov chytrych na 30%zlavu :D
ak cestujes do ciech tak v lete tam byvaju vseliake akcie..viem ze ked som cestovala pred rokom cez leto do brna tak som si pytala letnu zlavu ale to si treba pozriet na strankach...no tak jedine kde som ja vyuzila isic tak do kina a zoo...aspon ze na to to plati :-D ale som aj olutovala ze som si ho dala zbytocne vyhodene peniaze