Hypermobilita

Bubliii

Ahojte, mňa rok boleli kolená, nikto nevedel z čoho a dnes mi toto tiež povedali na reumatológii, mám predpísané len ľahké cviky a elektroterapiu, celkom sa teším, už som to pár krát absolvovala, nebolí to a pomáha. Mne lekárka povedala že kĺby sú v dobrom stave, len nie tie úpony, tie treba jemne precvičovať (tie cviky zaberú 10-15min denne, takže to sa fakt dá stihnúť). Nie je dobré zanedbávať to a nechávať tak. A na starobu sa zmieriť s artrózou, bohužiaľ...
Máte niekto vedomosti o dedivosti tohto stavu? Rada by som vedela či to môžu zdediť aj moje deti.

Katarína

Ahojte, mne pred pár dnami zistili hypermobilitu tiež, doktor sa čudoval že som ešte stále v poriadku, nedolámaná a to mám len 19... strašne ma bolí stále chrbát a celkovo kĺby kosti aj keď nič nerobím... som študentka, nestíham dáko extra cvičiť na to, dá sa s tým nejak bojovať? ďakujem

mea

Ahojte ja mám tiež hypermobilitu. Bolia ma kĺby z hoci čoho hocikedy a hlavne kolená a som senzibilná na počasie verdikt lekárky "hypermobilný ľudia majú 2 rýchlejšie opotrebované kĺby ako normálny človek čiže nábeh na artrózu" beriem Condrosulf (na chrupavky berie to aj moja 73 ročná babička na artrózu)a čakám či to pomôže aj proti bolesti malo by to ževraj čiastočne stlmiť príznaky. Cvičiť sa má ale opatrne a zbytočne nerobiť to čo dokážeme oproti normálnym ľuďom viac na : www.lupusinky.estranky.cz

jaankaaaaaaa

hypermobilita nieje vobec normalna ani prirodzena. to ze tao neboli teraz, neznamena ze nebude ani v neskorsom veku.

Patrissss

čaute...
ja mam tiez hypermobilitu,mam ju v podstate v kazdom klbe...bedrovom,v zapasti aj na chrbtici.robila som dlhe roky gymnastiku a tiez balet a otial to pochadza ,co je uplne prirozdene a logicke...nic ma nikdy nebolelo a ani neboli

nick

ahoj, ja som tiez hypermobilna a mam problemy s krcnou chrbticou - neustale blokovanie :( neviete o nejakych doplnkoch alebo cvikoch, ktore by hypermobilitu zmiernovali?

janka