Nosné dutiny u 3,5 ročného dieťaťa?

simona254

Tiež by som sa rada dozvedela niečo viac o "dr.Brankovi"....počula som, že robí masáže a dokonca predpovedá budúcnosť, citujem "stane sa Vám nepríjemnosť"....je to Srb, tvrdí, že pracuje ako lekár v Bratislave na internom a že študoval aj psychológiu, v registri lekárov som ho však nenašla a ani v žiadnej nemocnici ako lekára. Osobne som ho nestretla, informácie mám od blízkej osoby a tak by som sa o ňom chcela dozvedieť niečo viac, rada by som vedela, či je to podvodník, hlavne po tej výstrahe od Kvetky.

Olis

Čo sa týka toho "doktora Branka" myslíte tým dr. Branka Nojiča? je z Bratislavy a robí aj v Trnave? taký 50-tnik, shnedej farby pleti? Môžete mi poskytnut o nom nejaké informácie? čítala som tu, že môže byť nebezpečný, je to pravda? Dakujem

Lavin

Pre Kvetku k. Oslovil ma na ulici dr. Branko. A je koniec roka 2015, ty si svoje varovanie uverejnila v roku 2008. Ako je možné, že ešte chodí po uliciach? Ešte ho nikto neudal? S prvého rozhovoru som pochopila, že je divný. Povie vám presne to čo chcete počuť. Pomaly si vás namotáva. " máte problém s chrbticou" kto nemá? Pôsobí ako zlá veštica. Následne vám ponúkne nezištnú pomoc. Ja som ho okamžite odmietla. A vygooglila jeho meno na nete. A tak som vás Kvetka k, našla. Udalosť sa stala včera.

k kvetka

Odkaz pre: nimon333 - neviem ako sa mám s Tebou skontaktovať. Kľudne sa pýtaj čo Ťa zaujíma. Každopádne si dávaj pozor na \\\"doktora Branka\\\", je to veľmi nebezpečný človek.

lensy

zanda, ak ti mozem odporucat, nam na dutiny velmi pomohol bioptron!!!! lampickou sme svietili na nostek a po problemoch ani chyru ani slychu.. ak sa vam to casto opakuje, tak by si to mala zvazit.. precitaj si o tom napr na www.bioptron.senea.sk

kvetka k

doktor (Dr.) Branko
Varovanie!!!