uz sa niektorej stalo,ze vam ostalo tak zle,az ste odpadli?moja prva prehliadka bolo cosi strasne.vadilo mi,ked bolo cosi vo mne az tak hlboko kdesi pod prsiami pomaly.ostala som zelena a doktor so sestrickou mali so mnou robotu navyse.druha prehliadka bola lepsia,no ako sa mam zbavit toho pocitu,ked mi to tam vadi?
odpadnutie pri gynekolog.prehliadke
ja ked som zacala uzivat prvu, tiez som bola studentka a platila som si to z vreckoveho, ta prva ma vysla okolo 660 na 3 mesiace.. potom stale platil on, nkiekolko rokov a teraz ma tato nova bude stat okolo 1100 na 3 mesiace a zatial som si ju platila sama, ale keby som potrebovala, tak by mi peniaze dal...
my sme 2 roky spolu a platim si ju sama.za tie tri mesiace nasetrim tych 400sk. ale ked budem mat drahsiu,istotne sa budeme delit,pretoze ja som este student, a nezarabam.inak by to nebol problem.
ano mam 4 roky priatela, ja tiez peniaze nerozhadzujem,ale ked mi nieoc nesedi, nebudem sa tym predsa dalsi mesiac tyrat....a ty mas ako dlho piratela? ved ju platte napoly nie?
tak ja som setrny clovek:)a ty mas priatela?
ja som tie tabletky jednoducho darovala tej, o ktorej som vedela, ze ich uziva... kaslat na peniaze
ved si si ju mohla zmenit uz v lete, nemusela si cakat, kym doberes posledne balenie.... to ja by som potom este musela brat tie hnusoby....lebo som si kupila 4 blistre... to by ma porazilo....
mam ju od januara tohto roka a uz v lete sa mi to nelubilo, aj sa mi zdalo,ze som pribrala a tu chut mam teda malokedy.uz sa tesim,kedy doberiem posledny blister
to ti najlepsie povie on , aku ti da.... a preco nie si spokojna? ako dlho ju beries?
leerka: no ja mam antikoncepciu.:triquilar.ale uz sa mi nelubi.neviem,aku si mam dat predpisat.asi to necham na gynekologovi,pretoze kazda z nas berie inak kazdu hak.