dobrý,
chcela by som sa opýtať odborníkov aj neodborníkov, čo si myslia o nízkom krvnom tlaku. Prečo je nízky, hlavne či je to nebezpečné a čo treba robiť na zvýšenie TK. Mám 90/60, niekedy 80/55, 33r., pulz normálny 70.
nízky krvný tlak
Príspevky od tohto používateľa boli zablokované, na základe opakovaného porušovania pravidiel diskusie.
nizky tlak robi oslabena pecen!!!! Treba ju posilnit-ostropestrec tinktura od HerbaVitalis je uzasna!! Pri pravidelnom uzivani sa dostavia vysledky uz za mesiac. Urcite vyskusajte!!!!
ak je spodný tlak blízko k vrchnému ,napr. 70 50 alebo 80 na 50 su medzibunkové tekutiny a celý organizmus zakyslený a PH sa pohybuje pri alebo pod hodnotou 5,5PH,vyrábate si na onko problém .Červené krvinky majú rovnaký náboj ako bunky a preto neplnia svoju funkciu a nedokážu bunke doviesť žiadne živiny ,kyslík ani vodu -bunky ich na základe rovnakých polarizácií od seba odstrčia a tým sú vaše bunky podvýživené a dehydratované.Sposobujú to všetky lieky aj malá pirulka na tlak.Lekári príčinu hypotenzie neriešia žiadnym liekom ,tak ako ani hypertenziu.je toho viac .....ale poradím Vám ako to zvrátiť. 0905 758 759
nizky tlak je castokrat nebezpecnejsi ako vysoky. Takisto aj pomaly pulz. S vysokym tlakom sa da uspesne bojovat, zmenou zivotospravy, jedalnicka, ak to nejde, tak liekmi. S nizkym tlakom je to omnoho tazsie.