Som student na gympli toho roku matura doučko prijímačky na vš vodičák proste to nejd enemam cas vôbec na oddych nevladzenm z dychom neviete niekto poradit nejake lieky na lepsiu pamet lepsiu koncentraciu memo plus už mam niečo ine ????
Nevladzem dalej ta skola ma ničí
ja pre stres v praci nemozem vobec jest, ono je a bude furt nieco co sa ti bude zdat ze nezvladas, len to netreba vzdavat, a ja sa tiez snazim nevzdat to
no ja mam tento mesiac dost nabity a este k tomu mam v utorok absolventske z hudobnej :D
viem o čom vravíš, na skúške ma triaslo od nervov a mala som pocit, že sa mi nedá dýchať- to bolo asi zo stresu, netreba si to pripustiť. napíš RNG.
ja končím výšku, k tomu som mala depresie z hak, a beriem na ukľudnenie ľubovník a nielen na pamäť ženské gingko (dong quai)
caves ja tiez chodim na gympel a tiez tento rok maturujem. asi o mesiac :( a to mam buduci tyzden dvoje prijimacky. Pridem zo skoly a sprtam az dovecera kazdy den.Ale zase o dva mesiace mudem mat 4 mesiace volna :)drz sa. inak uzivam ginko je to celkom ok
baby neurazajte, nie nechodim na oxford, ale mala som na VS 2 skusky, na ktore som sa musela ucit viac ako na maturu. a nepisala som ze vsetky skusky su take tazke, niektore su lavou- zadnou, na niektore sa clovek musi ucit,ale na tie dve som sa nadrela riadne a niektori sa na jednu z nich ucia rok a pol denno denne. Takze poviem ti, radsej yb som si zopakovala maturu nez tu jedinu skusku.
tak ja som certsvo po maturite a ucim sa na prijimacky na oxford..ja umriem asi...mam hlavu ako dyna...a to idem na pravo po anglicky...ja sa tam chcem dostat a preto bojujem...nenecham to len tak...pijem kvanta cistej neperlivej vody a ryzove chlebiky ked som nervozna:D...pomaha mi to...teraz som sa akurat doucila a idem spat...vacsinou to taham aspon do jedenastej ale dnes si davam relax noc...
Len nie ginko prosim, budes unaveny omnoho viac nez teraz, overene na viacerych ludoch