Zivot preteka pomedzi prsty

Príspevok v téme: Zivot preteka pomedzi prsty
mmmonic

Ahoj. Nechcem pondelok zacat takou davkou negativizmu, ale potrebujem sa z toho trochu vyrozpravat. Pracujem ako casnicka. Som bez penazi, nedokazem si skoro nic usetrit. Platim drahy podnajom. Musim jest len vybrane potraviny pretoze mam problemy s travenim a nestoji to malo. Trapi ma to, chcela by som cestovat, pekne sa obliekat ale nemozem lebo som rada ze si usetrim aspon co to...dalej ma trapi aj praca. Trpim urcitou formou socialnej fobie a kedze moja praca vyzaduje celodenny kontakt s ludmi a komunikaciu, niekedy je to pre mna peklo. Ano viem, mozem skusit inu pracu, lenze mam vystudovane len gymnazium. Jedine co viem robit, je kava a obsluhovat. Strasne sa cervenam, hanbim sa, trapi ma to aka som. Je to pre mna potupujuce ked sa pred zakaznikom zacnem cervenat. Neviem to akosi prijat a bojovat s tym. Jedine co mi pomahalo bol sport. To ma ako tak udrziavalo v pozitivnej nalade ale doslo k zraneniu kolena a momentalne som uz 2. Tyzden odpisana. Nemozem sa ani liecit doma lebo nemam peniaze a este k tomu beriem nadcasy. Niekedy uz fakt nevladzem. Zijem len pre pracu a preto aby som platila ucty. Chcem zit inak ale neviem to zmenit a bojim sa toho. Keby som mala väcsie sebavedomie aspon. Pred psr mesiacmi sme sa s priatelom rozisli, on bol jedina opora re mna no napokon som na vsetko ostala sama. Ja uz neviem. Ale stale v kutiku duse verim ze som tam kde mam momentalne byt a vsetko to tazke obdobie raz pominie.. tak cakam od vas nejake povzbudenie, velmi by ma to posilnilo. Dakujem a pekny zaciatok tyzdna prajem

Jezisko

To je zle...bola si sa zahlasit na UP? Alebo skusas najst pracu? Teraz budu potrebovat do potravin, Lidl napriklad...Alebo Amazon sklady...viem, ze to nie je v tejto situacii 100% bezpecne, ale...ked clovek ostane bez penazi tak musi :( Kolko mas rokov? Odkial si

mmmonic