Život bez lásky

Príspevok v téme: Život bez lásky
89K23

Ahojte.Viem,že tu takých tem asi bolo x,ale rada by som počula názory na moju situáciu.Mam 23 rokov a nikdy som nezažila pocit aby ma mal niekto rád teda nikdy som nebola milovaná.Zažila som len platonicke lásky.Neviem ale podľa mňa to pre ženu nieje prirodzené.Myslim,že je normálne že mi chyba ten pocit , že ma niekto ľúbi.Viem že dôležitá je sebalaska,mám svoje koníčky,cestujem,pracujem, študujem,som často v spoločnosti ,ale nikdy ma nikto nechcel.Škareda ani tučná niesom,primerane sa o seba starám a aj také majú.Nechcem žiť ako vlk samotár.Mam sa stym zmieriť či ako?Poprosím aby ste mi nepísali hluposti "ten pravý pride" "máš cas" "máš život pred sebou" a podobne nepravdivé žvásty..Mne by stačilo aby som aspoň na chvíľu zažila ten pocit.Len neviem či už nieje neskoro.Je moja situácia normálna?Je pre ženu prirodzené žiť sama a cely život bez lásky a nehy?

markymark156

@klinceky: presne. uz som myslel, ze som tu s tymto nazorom jediny. klobuk dole, ze si si toto dokazal/a vsimnut. to je alfa-omega vyrovnaneho cloveka. a tam treba zacat. kym niekto nedokaze byt sam so sebou, ako dokaze byt s niekym? ako niekto dokaze byt s nim? krasa a festovne palec hore!

Richardoss

Vsak mas len 23, este vobec nie je cas na to, aby si bola zufala, ze nezazijes lasku. Este to vsetko pride uvidis!

roxymila

Vôbec nie je neskoro! Ešte nemáš tak veľa rokov, že by si už nezažila pravú lásku. Práve niekedy je lepšie, keď ju človek zažije až vo vyššom veku. Neboj nič, ono to isto príde!

pettroneta

ahoj, Tvoj vyvolený na Teba nemusí čakať, odporúčam naďalej chodiť do spoločnosti, a to čo najviac, a do čo najrozmanitejšej, byť trochu aktívnejšia ohľadne zoznamovania sa s inými ľuďmi, aj mužmi, ale aj ženami, okrem toho prípadne skúsiť aj nejaký zoznamovací portál na internete.

Kasia

Ja si myslím, že zvlášť pre ženu je túžba po láske prirodzená, aby sa cítila šťastná.