Ako dlho ste boli len doma?

Príspevok v téme: Ako dlho ste boli len doma?
jumbacisko

Ahojte, viem, že väčšina chodíte do práce, máte povinnosti, brigády atď. no ak ste niekedy boli v takej situácií, ako dlho ste boli len zavretý doma? V zmysle, že ste vôbec nevychádzali z domu ani vyniesť smeti alebo do obchodu napr. alebo také niečo. Ja som bol naposledy von minulý pondelok a som v pohode :D Cvičím, čítam si, pozerám seriály, filmy...dá sa to. Študujem a mám prázdniny, takže preto to mám teraz tak. Priatelia sú v iných mestách a tak, takže aj preto. A ako dlho ste boli medzi štyrmi stenami najdlhšie? Aký to na vás malo efekt? Chytali ste z toho depresie a necítili ste sa dobre alebo ste to vnímali ako relax a nemali ste s tým žiaden problém? Ďakujem pekne. :)

jumbacisko

takaista: No zajtra by to boli dva týždne. Ale včera som sa bol kus prejsť a veru už som to potreboval. :D

takaista

jumbacisko, neviem vyratat, kolko dni si nebol nikde, kolko to bolo?
ja naposledy asi tyzden, malinko vonku a zase tyzden, bolo mi dobre, upratovala som, nic mi nechybalo. ale obvykle to tak nemam a rada chodim na plno hodin von.

NikA-28

Presne neviem, ja dlho doma nevydrzim, ale mala som raz po takom tazkom obdobi, ze ked prisli prazdniny tak som minimalne tyzden len lezala a citala knizky a spala :D

Zuzka8

A prečo to chceš vedieť?
Každý sme inak stvorený, jeden zvláda to, iný zas to a tak podobne.

Keď ale ty môžeš ísť von, tak choď. Je to zdravé nadýchať sa vzduchu, prevetrať hlavu a rozhýbať svoj pohybový aparát. ... Skôr si myslím, teda viem, že si tým škodíš, keď si stále zatvorený a pritom môžeš ísť von.

Robo32

2 mesiace po nehode na motorke. Ale ja mam dom, takze som si isiel sadnut aspon na terasu, nejako som sa tam v bolestiach doterigal.

Sofiisofia

Tak tiež niekedy keď mám depresiu som dosť doma ale tak do obchodu ísť musím :D veď neumrem od hladu predsa a vínko tiež treba :DDD

ricardomilos