Ako sa citite v praci?

Príspevok v téme: Ako sa citite v praci?
Adria098

Neviem v noci spávať, vkuse sa budím, doma som vždy bez nálady, dokonca ani cez víkend sa neviem uvoľniť, je mi zle len pri pomyslení, že musím ísť znova do práce. Padajú mi vlasy, celá som vyhádzaná, vkuse hnačky zo stresu.. ja to už jednoducho nezvládam. Kým ale nemám inú prácu tak odísť nemôžem, lebo momentálne by som nemala nárok na dávky v nezamestnanosti a s priateľom máme spoločnú domácnosť a z jedného platu by bol problém to utiahnuť. A ako sa v praci citite vy?

naivny

som student a su prazdniny. robim pre jedneho zakaznika uz dlhsiu dobu a naucil som sa tam vlastne vsetko. Hej, plati ma, ale uz to nie je to ze sa vyvijam. Normalne dobre mi padlo, ked si ma niekto na nete nasiel a objednal si nieco ine, co je vyzva a mohol som trochu robit ine... aj ked zakaznikovi som hovoril, ze v lete mu budem robit 30-40 hodin tyzdenne, a kym zo zaciatku som mu robieval aj 55 hodin za tyzden v lete, teraz je aj tych 30 vela, lebo ma to uz tak nebavi.

stopotroctvu

Nekonecnikk
Mas cistu pravdu, je to novodobe otroctvo, lebo Musis, musis ..ale malokto rad chodi do prace a robi co ho bavi malokto a kto taku ma je najstastnejsi clovek pod slnkom. Lebo v praci stravime velku cast svojho zivota.
A preto je tolko ludi chorych na rakovinu a degenerativne choroby a autoimunitne ochorenia lebo neziju zivot aky chcu ale aky musia.
To sa im vrati, ich telo im to vrati, lebo ak nieje dusa spokojna nebude ani telo zdrave.
Musime vstavat do prace, musime ribit co nechceme, musime musime musime

TBenedick

Nekonečník veľa si drngáš a vyhorel- vyschol ti mozog. Ale neber si príklad z takého ocina že si to hodil.

Nekonecnik