Dobrý deň mám problém som študentka na zš a potrebujem poradiť. Nebola som 3 tyzdne na volejbalovom treningu to by bolo este nie take hrozne ale mam problem, dnes som mala ist na trening tatino to aj povedal trenerovi ale akonahle som sa isla chystat tak som sa vyslovene roztriasla(ako doslovne som sa triasla a zacala som plakat) ze co bude ked tam dojdem a nesla som.Dostala som vynadane(od rodičov) ale potom som dostala telefonat od spoluhracky a vlastne no som vedela ze všetci pocuvaju lebo bol suchot vzadu tak som na otazku: A čo ti bolo? som vobec nereagovala a ona to vypla. -volala znova to už som nebrala do ruky ani mobil a zostala som v postely. Ono ja somna to ani nemala nejaky dovod- proste som nesla a tym to pokracovalo.
Zajtra mam zapas a ja viem ze musim ist(nechcem tam nechat baby same)ale nechcem ale viem ze pojdem ale asi sa tam psychycky zrutim a nedam to. Nejake rady ako sa ukludniť. Ja viem že to budete brat ako pubertak ma depesivne stavy ale ja naozaj fungujem normalne(a toto mi normalne nepride)-v škole sa usmievam mam kamaratov aj kamaratky patrím medzi tych popularnejsích ale ked idem zo školy domov tak mam strach ci ma niekto z volejbalu neuvidi a vyslovene pred nimi zdrham(niekde ich vidim a otočka a bežím preč) doma je to v pohode tam nemam problem.Takto ja nemam strach z toho ze na mna bude nahučané atd. ale co si o mne pomyslia-budu si mysliet ze to robim naschvál, že som len lenivá -ale ja sa tam naozaj bojim ist a mam pocit ze tam nepatrim proste ze som ich zradila a uz im nechcem ist na oci.
ďakujem!
Bojím sa ísť na tréning
ahjaj Dakujem! skúsim :)
myslím, že človek by mal čeliť tomu, čoho sa bojí, inak to bude ešte horšie. Kebyže im nepôjdeš na zápas, zhorší sa to, a takto Ti budú vďační, že si ich nenechala v štichu.