Mozgová hmla ?

Príspevok v téme: Mozgová hmla ?
Remedium

Dobrý deň, neviem či ste sa s tým niekto niekedy stretli, ak áno, prosím napíšte čo Vám pomohlo. Prekonala som len teraz pred krátkou dobou úzkosť, stále je vo mne ale už iba malá časť, a chcela som sa opýtať či sa Vám niekedy stalo že po prekonaní alebo pri ešte stálom pretrvávaní úzkosti sa Vám zmenil pohľad navôkol. Som študentkou gymnázia a mám v hlave taký zmätok, ťažko sa mi učí, s čím som nemala nikdy ani najmenší problém, skoro nič si nepamätám, dosť ma to ovplyvňuje vo fungovaní v škole (aj keď dávam celý čas pozor a pozorne počúvam, nič si nepamätám). Preto sa pýtam ak má niekto s tým skúsenosti tak napíšte, veľmi ťažko sa s tým žije a popri študovaní je to ešte ťažšie. Ďakujem za odpovede.

Rasto365

Sú aj iné dôvody:
- mikrovlnné žiarenie zo stále zapnutého mobilu
- závislosť na sociálnych sieťach
- nedostatky výživy
- ... je kopa spôsobov ako pokaziť mozog.

Takže základ je diagnostika.

Kaido

Hej no, ale na otravu a infekciu zranie AD a podobnych pochutin nepomoze, skor to telo este viac zanesie toxinami. Mozgovu hmlu mam aj ja a zatial nic nepomohlo.

Rasto365

Mozgová hmla je znížený prenos vzruchov medzi neurónmi.
Spôsobuje ju:
- únava
- otrava
- infekcia
Treba zistiť príčinu, potom sa to dá odstrániť.

Idris9966

Ahoj ,ja som to mal velmi dlho . Pomohli až antidepresíva aj ked len o 50-60 % ale aspon niečo + budeš musiet zmenit svoje myslenie .

Tomas12345

dobreuz :

No nie je to pre mna lahké tá gramatika, ale snažím sa, určite si si všimol že som za posledné dni kopu krát napísal "ty" správne :D

Almarinos

Skús zavolať bylinkárke zo zbrojníkov pri leviciach. www.zbrojniky.sk

Keď ti pomôže k lepšiemu, tak mi prosím ťa aj daj vedieť na mail. Dost ma to zaujíma a plánujem k nej ísť

Remedium