Muzi riesili by ste toto vo vztahu?

Príspevok v téme: Muzi riesili by ste toto vo vztahu?
dievcaTA

Mam frajera tri mesiace. Pracujem ako casnicka v kaviarni. On stale riesi to ze preco si nenajdem inu pracu ked mam bakalara ze sa tak ponizujem a som obtazovana a obkukavana muzmi ktori slintaju a flortuju so mnou. Podotykam niesom nejaka modelka. Vyzeram bezne, vlasy v cope, stredna postava, ziadna dlhonoha kocka s uzkym pasom a prsiami trojky. No jemu to nestaci stale mi to pripomina ze ma pohladom muzi vyzliekaju a musim pocuvat tie ich slizke reci. Ano priznavam niekedy ked uz maju vypite tak maju poznamky a chut nieco skusat ale mam to pod kontrolou. On to ale nechce pochopit a stale si nieco nahovara. Ked som mu povedala ze mna ta praca zatial bavi a inu nemam tak vybehol na mna s tym ze hej vsak viem preco ta bavi..
No povedzte je toto normalne?
Stale mi dohovara aby som sla i de pracovat ze tak slabo platenu pracu nem co robit. Ale kolko tringeltu z toho mam to neuznava.
Co mam robit? Inej prace niet u nas v meste. Do zahranicia ist nechce. On ma dobru pracu. Vsetko sa vybavuje po znamostiach. Je za tym jeho ziarlivost alebo mu vadi ze nezarabam tolko co on?

dievcaTA

Niektori asi neviete dokladne citat...!
Pisala som ze chcem vediet ci by ste to vo vztahu riesili a nie aby ste ma tu hodnotili!
Uviedla som ze to mam pod kontrolou a niesom nejaka co muzov zamerne drazdi a provokuje sexi postavou a tesnym oblecenim ..
V trnave ani nemusite drazdit su tu typkovia co sa sami hecuju ..

BranoSk

A co som zistil tym babam casto prave o to ide aby drazdili muzov, nezavazne si zasukali alebo zbalili nejakeho vytypovaneho prachaca. Sam na vlastnej kozi som par takych casnicok zazil. Staci sa hrat na niekoho z lepsiej spolocnosti a uz sa tocia okolo vas pipenky :-D
Moze byt aj zadana ci vydata, ale ked ma moznost ulovit bohatsieho tak preco by nie...

BranoSk