problémy s mamou

Príspevok v téme: problémy s mamou
smutkoo

Zdravím, chcela by som sa spýtať na Vaše skúsenosti s matkami. S tou mojou sa už pár dní nerozprávam, teda ja som aj mala snahu to zlepšiť, ale je tvrdohlavá a nerozpráva sa so mnou naďalej. A pritom ja som tá, ktorá sa nahnevala. Ide o to, že som jej odvrkla, pretože som si začala všímať už veľmi dávno, že má na mňa a mojich bratov rozdielny meter. Ja som jediná dcéra v domácnosti, čiže musím všetko, a keď nie je niečo spravené, tak samozrejme za to môžem ja. Bratia nemusia nič a ich si hýčka, brat má 25 no správa sa ako keby mal 15. Chodí každý víkend do krčiem, potom sa mu ešte pred odchodom na internát mama ponúkne, či nepotrebuje peniaze. Mne peniaze nejak moc neponúka, tiež som študentka na intráku, peniaze mi dá iba keď si už naozaj v núdzi popýtam. Mladší brat je taká čierna ovca v rodine, nemá dobré známky v škole a ani to správanie nie je bohviečo..Väčšinu času strávi na mobile alebo PC. Už ma to začalo riadne hnevať, pochytili sme sa, lebo mi vykričala že by som niekedy už mohla začať pomáhať, napríklad variť..Pritom som deň predtým navarila, častokrát keď mám voľno zo školy a som doma jej zavolám, že čo treba navariť, z mojich súrodencov môžem s čistým svedomím vyhlásiť, že pomáham doma najviac..Veď predsa chalani nemusia. Už som z tohto dvojakého prístupu unavená, ani neviem, či sa mám snažiť urovnať to, odignorovala môj telefonát, vôbec jej na tom nezáleží..Niekedy mám pocit, že jej nezáleží ani na mne.

Meridian

Bohatier ved tu vôbec nejde o to či to tak funguje vždy bezpodmienečne.
Ale ako pohľad do života,že v takejto firme sa uplatnia práve takýto....
Ani nejde o konkretny pripad ,ze dvaja potencionalny ryvaly v skutocnosti zastanu pracu v ociach zamestnavatela rovnako ...