Nechcem ist do dochodku

Príspevok v téme: Nechcem ist do dochodku
Stano64

Mam 64 a pracujem ako veduci logistiky. Pracujem v tom uz skoro 20 rokov a praca ma strasne bavi, rad do nej chodim, no vedenie mi pomaly naznacuje, ze by som sa mal pripravovat na odchod do dochodku. Len ja neviem, co by som robil, ked rano vstanem. Mam dom a zahradu, no to stiham kludne po praci a cez vikendy obriadit a na nejake vylety mi stacia tiez vikendy. Este rad vyrezavam z dreva, ale to je iba ako konicek a viem to robit tak hodinu denne, nedokazal by som to robit cely den. Okolo mna ziju susedia, ktori poodchadzali do dochodku a zacali strasne chatrat, zrazu maju choroby, depresie z toho, ze sa citia nepotrebni, maju reci o smrti. Ja nechcem takto skoncit, chcem pracovat kym len budem ako-tak vladat. Ako povedat vedeniu a aj kolegom, lebo aj ti zacinaju na tu temu so mnou viest rozhovory, ze nech to so mnou nerozoberaju a nech ma jednoducho nechaju na pokoji pracovat a nech sa nestaraju do toho, ze nechcem ist na dochodok. Ked niektori o dost mladsi kolegovia povedia, ze by so mnou menili a hned by si isli uzivat dochodok, tak mne ostava rozum stat, ze ako mozu takto rozmyslat, ked mozu byt radi, ze chodia do prace a su uzitocni.

Zdenka21321

Miki333 to je dobre že sa takto držis že si neupadli do veľkých depresii.Clovek musí zvládnuť aj ťažké chvíle.

miki33