Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Testy krvi _ lekarka mi povedala, ze som alkoholicka

Bubliii

Tento príspevok som našla tu na fóre, možno sa ešte autorke bude hodiť (?)

od IV12380: Presne viem o com je prispevok ohladne prebytku zeleza...tato choroba mi zobrala otca a ja som ju zdedila po nom...je potrebne este povedat ze pri hemochromatoze ma clovek vysledky vacsinou ako alkoholik a pritom to neni tak ze je to z alkoholu ale z nadmerneho ukladania zeleza ktore nici pecen a ine organy...

Angelika3

Tak ja nie som žiaden odborník, takže z tých výsledkov neviem určiť ako si na tom, povedala ti, že trpíš už cirhózou pečene, keď bola tak pohoršená? Tou často trpia alkoholici, cirhóze predchádza steatóza, ale čo viem, tak zlé pečeňové testy môžeš mať aj v dôsledku nezdravého stravovania, ukladania tuku atp., napr. mojej mame diagnostikovali steatózu pečene a tiež nepije skoro vôbec. Ja pijem pomerne často víno aj pivo, pečeňové výsledky však boli naposledy dobré.
Skús užívať extrakt z čiernej reďkovky a olej z ostropestreca, možno zmeniť nejaké návyky...
pečeň má pomerne dobrú schopnosť "sebaobnovy", pokiaľ už nie je nejako nezvratne poškodená.
Osobne si myslím, že lekárka ti mala poradiť čo s tým a nie obviniť ťa z alkoholizmu. Bohvie či ona sama má pečeň čistú ako ľalia.

ahjaj

Ja som mala obvodného lekára,ktorý si ma stále s niekým mýlil. Neviem prečo, ale len tak mi tykal. Prišla som s niečím:
"Už zasa si tu? Teraz ti je čo? Nechce sa ti robiť?"
"A pracovať nechceš? To ťa mám zas vypísať?" Pritom vypísaná som bola rok predtým na 4 dni.
A darmo som si to s ním pokúsila vysvetliť, on to aj zaregistroval, že sa pomýlil, ale na ďalší krát sa so mnou rozprával rovnako.
Keď som išla k súkromnému reumatológovi, ktorý odporučil nejaké vyšetrenia, odmietol mi ich dať urobiť.
Tak som prešla k inému lekárovi, s ktorým som maximálne spokojná.
Tie pečeňové testy môžu mať také aj alkoholici.