OMV alebo Shell

Defcon

Slovnaftar, to mam stastie. Auto samozrejme nema karburator a pilu s krovinorezom mam akumulatorove husqvarny. Takze ja frcim zero karbec

Slovnaftar

A este na margo tych sprav - hovorili to v suvislosti s odstavkami dodavky cez ropovod Druzba kvoli nadmernemu obsahu chlorovych zlucenin v rope.

Slovnaftar

Kto ste mi neveril, prave vam to potvrdili v spravach na Markize, ze Slovnaft dodava paliva konkurencnym firmam na Slovensku. Pozrite si dnesny zaznam na internete. A este nieco, mame hromadne reklamacie od firiem, ktore opravuju zahradnu techniku, ze aditiva zozieraju membrany v karburatoroch v pripade, ak sa tato technika odstavi na zimu. Aditiva sa zacnu rozkladat a zmenia sa na rozpustadla, preto neodporucaju pouzivat paliva s aditivami, lebo skodia citlivym castiam motorov. Takze asi tak...

MartinM

Určite nie je jedno, čo tankujete, ak to tu niektorí uvádzate. To vám povie každý dobrý automechanik. - Shell, OMV sú top. Potom sa dá ešte aj Slovnaft, ale to už nie je ono.
Vo firme vlastním 6 automobilov, z toho 4 na naftu a 2 na benzín. Raz, keď mi zamestnanec natankovať na nejakej neznackovej benzínke, nafta mi v 1 zamrzla. Už neviem, kde to bolo. Od vtedy som zaviedol systém tankovacej karty - na OMV a od vtedy je pokoj. Autá majú lepší výkon a o niečo menšiu spotrebu.
Rozdiel oproti neznačkovym cerpackam je max tých 5centov na 1 liter. To máte 2,50€ na celú nádrž, čo sa vám vráti pri nižšej spotrebe. Navyše môžete zbierať body na klubovú kartu a tam mať rôzne zľavy, napr. umytie zdarma. Takže v konečnom dôsledku vás to stojí možná
ešte menej, ako u neznačkovych čerpačiek. Neplati, že lacné = dobre a kvalitné.
Taktiež môj názor: idete si kúpiť na pitie minerálku, tiež si nekúpite najlacnejšiu - Tesco Value za 15 centov za 1,5L, ale niečo drahšie a kvalitnejšie, to isté potrebuje aj auto.
Tiež sa ma ľudia pýtajú, načo umyvas toľko to auto, veď sa raz zašpiní aj tak... Áno, ale ty teda na čo umývaš interiér domu, keď sa aj tak zašpiní. To je presne to isté.
Som milovníkom áut, takže u mňa je na 1. mieste kvalita a nie cena.
Každé auto po mne bolo vždy v 100% stave - tichý chod motora, interiér a exteriér úplne ako nový.

Záver: hovorte si každý čo len chcete, osobne OMV verím najviac.

Chcem Vám všetkým ešte zaželať príjemného Silvestra a všetko len to najlepšie v novom roku 2019...

Defcon

Lenze ak omw da slovnaftu presne instrukcie ake palivo s akymi aditivami ma pre nich vyrobit, tak to uz nie je slovnaft palivo , ale omw palivo vyrobene slovnaftom. To je bezna prax vo svete. Rovnako ako displeje mobilov a televizorov vyraba len zopar firiem a ostatne firmy ich od nich nakupuju.
To je fakt bezna prax. Teraz som rozbijal chladnicku electrolux, pokazila sa po 2 rokoch a 4 mesiacoch, opravar povedal, ze oprava by stala viac ako polovicu novej. Uniklo chladivo a v tychto novych lacnejsich sa chladivo neda doplnat, chladic je zataveny do stien chladnicky. Tak som vzal sekeru a pozrel ako to funguje. Ved je to zlepenec vsetkych moznych firiem: panasonic, sony, hyunday..... len logo bolo electrolux

Sam doma

Slovnaftar ma pravdu, vsetky CS na Slovensku beru od Slovnaftu, ci je to OMV alebo Shell... oni len povedia slovnaftu, vyrobite nam taketo a taketo palivo, taketo a taketo aditivum tam date... a to ze vidite cisternu s OMV logom na OMV pumpe? Sak hadam nehcete aby tam chodila slovnaftcka, to by mali este len huby dole ludia, keby zistli ze to robi slovnaft :D Hovoril mi o tom jeden chlapik ktory robil na tej precerpavacke v Kľačanoch

Evan

Slovnaftar ,... Máš pravdu, všade sa vozí Slovnaft okrem OMV a Shell. Slovnaft je z tých lepších čerpačiek taký najhorší. A navyše za cenu ako Shell a OMV /to býva zväčša rovnako/. Takže určite Shell alebo OMV. Takže ktorá z týchto 2 je lepšia?

Defcon

Slovnaftar mas pravdu, preto na omw pumpu chodia cisterny s obrovskym logom omw, lebo to je slovnaft cisterna......-)))))
A naklady na dopravu su minimalne. Z viedne napr do trencina je to do 200 km, takze naklady su cca 150 eur,( najvacsia eu spedicka lkw walter tvrdi, ze naklady na 1 km kamionu su komplet 65 centov) a este si to rozrataj na 24.000 litrov paliva, ktore ta cisterna dovezie.
A ked do priemerneho paliva drbnes 1% kvalitnych aditiv, tak je cena aj kvalita niekde inde.
Ja som tankoval dlhodobo slovnaft tempo plus a potom shell v-power, obidvoje v 95 oktane, a rozdiel tam je badatelny. A bolo to rovnake auto, rovnake trasy aj rovnaky sofer.
Slovnaft je druhotriedny.

GOING

Mne ako spotrebiteľovi ide o to aby motor napr. po 100.000km
bol čo menej znečistený od emisií. (aby mechanik prstami nemusel vyberal nános usadenín pod kľukovkou pri prípadnej výmene olejovej vane)

Každý výrobca paliva chce mať najmenšie nájklady a najviac zarobiť.
To súvisí aj s výrobou a dopravou paliva ako tu niekto už spomenul.

Slovnaftar

DHH... boze ano je to uplne ine palivo a vyrobcovia aut musia pre kazdu pumpu vyrobit iny motor :) aj elektrina je ina v sieti a na rakusku ide elektromotor lepsie ako na slovensku :) Vies co su povinne standardy? Ze do litra benzinu mozes dat par milimetrov aditiva a jevto to iste, ako ked ti dam do litra vody 1 ml piva - budes mat trosinku pivovu chut, ale v principe sa nic nezmeni. To by muselo byt aditiva aspon 50%, niecoho, aby to ten motor realne pocitil, vsetko je to psychologia a marketing.
Ty si fakt myslis, ze sa Rakusanom oplati zasobovat pumpy na vychode Slovenska rakuskym benzinom? Spocitaj si naklady na take nieco...
A ked si podla teba vyraba OMV tu vlastne kvalitne palivo, tak co myslis, ze Jurki ma rafinerku, kde naschval vyraba nekvalitne? :)