Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Prosím o pomoc medikov a zdravotníkov

Príspevok v téme: Prosím o pomoc medikov a zdravotníkov
Zdrav1

Ahojte,
Som študentkou na strednej zdravotníckej škole a mám záujem ísť ďalej študovať na LF. Chcela by som sa spýtať, aký máte názor na “zdravoťákov” na lekárskych fakultách, prípadne nejaké rady od niekoho, kto je v rovnakej situácii, pretože drvivá väčšina študentov LF je z gymnázií a len malé percento je zo zdravotníckych škôl. Zvládate školu rovnako ako gymnazisti, poprípade lepšie alebo horšie? Veľa ľudí sa ma snažilo odradiť pretože to vraj nemá význam, že to nezvládnem.
Ďakujem za odpovede.

ahjaj

kamarátka išla študovať medicínu z gymnázia, vtedy prijímali do nultého ročníka. Hovorila, že v porovnaní s ostatnými bol ten rok výhrou, lebo že v praktických veciach sa gymnazisti nevyznali a boli príšerne nešikovní v porovnaní s absolventmi zdravotnej školy. Na druhej strane vraj gymnazisti vedeli viac, čo je disciplína a pritvrdiť v učení.
Z gymnázia sa nejde na úrad práce. U nás sa na trhu práce podľa štatistík spomedzi všetkých absolventov stredných škôl najlepšie uplatňujú ľudia s ukončeným gymnáziom, ktorí nešli ďalej študovať.

Zdrav1

@neriesTO nám vravia presný opak a celý odbor je u nás vedený k tomu; že všetci budeme asistenti a sestry. Žiadneho učiteľa ani nenapadne myšlienka, že by išiel niekto aj inam, než na ošetrovateľstvo. No aj napriek tomu pôjdem za svojim, len ma mrzí, že prijímačkami sa budem musieť doslova prekúsať pretože na tie niesom zo strednej pripravená vôbec.
Každopádne veľmi ďakujem. :-)

neriesTO

nemusiš koli tomu zakladať kazdy deň temy,.. je totalne fuk aku mas strednu! aj keby si isla na výšku s maturitou z odboru kadernička! ide o tvoju šikovnosť,,.. je vela absolventov gymnazii ktorych na gymnazium dotlacili rodičia pritom su tie deti tupé.. a gymnazium nie je nič! aký ma odbor vyštudovaný? žiadny..