smutok, nechut na sex, uzkost

Príspevok v téme: smutok, nechut na sex, uzkost
MirkaZBratislavy

Ahojte. Mám 23 rokov. Pred dvoma rokmi na jeseň som prekonala depresiu, liečila som sa u psychológa rôznymi terapiami. Mala som ju kvôli škole na ktorej som študovala, kam ma rodičia nútili prihlásiť..(dodávam že mám veľmi prísnych rodičov..) Teraz mám lepšie obdobie, študujem pedagogiku - to čo som chcela, mám prácu čo ma baví, priateľa už 3 roky. No už druhý mesiac som bezdôvodne smutná.. Denne bez nálady, viem plakať aj pol dňa, večer, ráno, hocikedy.. Mávam aj pocit úzkosti, z toho že mám ísť do práce, z toho že idem do obchodu, proste z bežných vecí...S priateľom sme prestali sexuálne žiť už pred 2 mesiacmi, od kedy mám túto náladičku.. Nič ma nebaví, nič ma nezaujíma. Som spoločenský typ, no teraz som najradšej keď som sama, len ja a svoje myšlienky negatívne...občas mi to príde že sa v tom topím naschvál, že len sa mi nechce sa z tej zlej nálady dostať.. neviem prečo. prosím, viete mi poradiť ako mám postupovať?..

Tomas12345

Pokial mas depresiu bez dôvodu, ktorá trvá dlhodobejsie, tak je na rade navštíviť psychiatra. Môžeš mať v mozgu určitú chemicku nerovnovahu a tá ty sposobuje depresiu, a tuto chemicku nerovnovahu dokážu vyriesit len antidepresiva.

Nerozumieeem

Chapem ta, tiez ma sex nezaujima ale bohuzial, ako ho po tejto stranke budes odmietat, tak vas vztah skonci.

MirkaZBratislavy

Priateľ to chápe, ale je z toho smutný, lebo to trvá už dlho, a mne to vôbec nechýba,... Mám pocit že to už nidky nebudem chcieť-

MirkaZBratislavy

Ďakujem, nechcem si pripustiť že to je návrat k depresii.. :( objednám sa teda ku psychoogovi, kým sa to začne stupňovať.. mám doma ešte pár lexaurinov, čo mám od obvodnej, ale nechcem to brať, aj keď viem že som potom úplne na inej "vlne"... som oťapená, a po odznení liekov to príde zase.

Nerozumieeem

Treba zajst psychologovi.