Lenivosť, flákanie, prokrastinácia

Príspevok v téme: Lenivosť, flákanie, prokrastinácia
neznamyjazdec

Ahojte, má tu niekto podobný problém ako ja?

Som študent vš, ale napriek tomu som flákač a som lenivý a nič sa mi nechce robiť. vš si robím len kvôli titulu aby som urobil rodičom radosť a aby som si predĺžil mladosť, predsa len 5 rokov voľna navyše, to je na nezaplatenie :D samozrejme že brigádujem a zarábam si peniaze, nie som zas úplné hovädo.. tých 250-300 € mesačne si zarobím, rodičom hodím stvoku (alebo viac/menej, podľa toho koľko ten.ktorý mesiac zarobím) na bývanie a sme spokojní..

Ide o to, že poslednou dobou sa mi tento životný štýl začal dosť zarívať pod kožu a ťažko sa ho zbavujem. Na škole sa nejak nesnažím, spolužiaci ma neznášajú, lebo oni sú takí tí typickí snažilkovia, kariéristi, workoholici.. .ako to nazvať..

Pomaly ale isto sa prokrastinácia a ničnerobenie stáva mojou životnou filozofiou. Nemám žiadne ciele, chcem len prežívať zo dňa na deň. Nikam sa neponáhľať, nelámať si hlavu s blbosťami.. tento rok opakujem aj jeden predmet, nie preto že som ho vtedy nemohol dať, ale jednoducho preto, že som sa na to jednoducho vy****bal a ani toho neľutujem...

Nie som ako moji kolegovia na vš čo celý svoj voľný čas trávia honením sa za kariérou, naháňaním dobrých známok a podobne.. načo? Nechcem žiadne vysoké platy, žiadne drahé autá, žiadny úspech. načo by mi to bolo dobré keď by ma to šťastným aj tak nespravilo. Šťastný som takto ako som a je mi všetko jedno a nezaujíma ma názor ostatných. Po skončení budem asi pokračovať prácou v obchode v ktorom teraz brigádujem. Kašlem na to, že si o mne ľudia budú hovoriť že som lúzer...

Som taký aký som, nerád robím prácu navyše ak nie je treba, vždy urobím len to potrebné minimum a dajte mi všetci pokoj - to je super, cítim sa byť takto slobodný a šťastný

je tu niekto kto vyznáva podobné "hodnoty" ako ja? :D

Polienka