Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Sociálna fóbia?

Príspevok v téme: Sociálna fóbia?
anabela73

Ahojte,
mám 23 rokov a už dlhšiu dobu trpím pravdepodobne depresiami a úzkosťami. No v poslednej dobe je to už v takej miere, že nevládzem sa ráno postaviť a nič sa mi nechce robiť. Ešte som nikdy nenavštívila psychológa preto píšem sem. O týchto mojich stavoch vie zatiaľ iba môj priateľ s ktorým bývam, pretože si myslím, že moja rodina by ma nepochopila. Všetko sa začalo začiatkom tohto roka, kedy som si začala uvedomovať, že to čo robím, ma vlastne nebaví. Študujem na VŠ a zároveň pracujem. No mojím snom bolo vždy cestovanie, spoznávanie iných kultúr atď. Lenže môj priateľ ma v tomto nepodporuje, ba dokonca nikam už so mnou ani nechce ísť von. Mňa to začalo postupne unavovať ho niekam stále ťahať a tak som sa snažila s tým nejako zmieriť. No začala som sa cítiť strašne sama, a keďže nemám veľa kamarátov tak som si vymýšľala plány sama pre seba. No teraz som zistila, že už vôbec neviem s inými komunikovať, ba čo viac, vadí mi keď je v miestnosti veľa ľudí. Ako keby som sa ich bála a preto sa teraz vyhýbam ľuďom. Neviem, čo mám s týmto robiť pretože som z toho dosť unavená, neviem sa smiať tak ako predtým a už vôbec sa necítim šťastne. Tieto problémy sa odrazili aj na mojich výsledkoch v škole a v práci to tiež není bohvie čo. Stále mám pocit, že ostatní na mňa divne zazerajú, sú vo všetkom lepší a začnem si nahovárať ešte horšie veci...potom sa začnem potiť, cítim chvenie po celom tele atď...neviete čo mám robiť? lebo som už fakt zúfala

Peterr46

Presne ako píše gizelazkuchyne. Myslím že tento vztah nebude mať dlhú trvácnosť.
Ja trpím socialnou fobiou a veru neviem si predstaviť, že by som niekedy cestoval po svete. Najbezpečnejšie sa cítim doma, no len čo prekročím prah dverí tak začinam pociťovať úzkosť a dalšie prejavy typické pre socialnu fobiu. Ale možno je to tým, že u mna je fobia intenzívnejšia ako u vás.

Kontrol0r