Problémový zub múdrosti

Príspevok v téme: Problémový zub múdrosti
lady_dianka

Dobrý deň,

už od 18 rokov mi robí veľké problémy horná osmička...teraz mám 25 a každého asi pol roka ma ťak 2-3 dni neskutočne bolí celá čelusť na tej strane. Hovorila som to bývalej zubárke niekoľkokrát, nič neurobila, neposlala ma ani len na RTG..teraz som prešla k inej a po 7 rokoch je konečne vidno, ako ten zub rastie (prikladám foto). Zatiaľ som u jej nebola, som len objednaná o 2 týždne...čiže ona ešte tento snímok nevidela...hovorila však že ona osmičky netrhá aj keď sú problematické že ich treba nechať lebo raz to človek ocení ked bude treba mostíky, nové zuby a tak...
Nie som teda žiaden odborník, ale myslíte že sa mám s týmto obrátiť na niekoho iného a nechať si ho nejako odstrániť? Bojím sa že mi ten zub zničí celu sedmičku vedľa..mam pocit, že mi tam aj tak napáda nerv, lebo vždy ked to začne bolieť je to taka vystreľujúca bolesť..a mam pocit že nikdy nevyrastie ta 8mička von uplne, kedže uz 7 rokov to nejde.
Máte nejaké skúsenosti s týmito problémovými zubami? Inak ostatné 3 mám v pohode.

hurmikaki

ten zub mal ísť už dávno von..! na čočakáš..? tlačí ti na ostatne zuby a to ťa potom bolí.. a čo sa týka "mostíkov" je to najväčšia pitchovina ako som kedy čítala... 8-čky s tym nemaju absolutne nič...!

moji rodičia maju obaja protézy a maju komplet vytrhane zuby,
8-čky šli von ako prve... neoplatí sa ich ani plombovať ked sa pokazia, - rovno ich dať von.. ja už mám 2 vonku, 1 je plombovana - to ešte v čase ked som sa bála trhania...
a dalšia je nie celkom vonku , niečo podobne ako máš ty, je aj kus do kryva ale netlačí mi na zub druhy tak ako tebe...

čim skor sa objednaj na stomatochirurgiu, umrtvia ti to, nie je sa čoho báť,.. nech to ide čím skor von,..

Eva531

S takymto zubom treba ist co najskor na chirurgicku extrakciu.
Pokial by si nesla, hrozia ti nasledovne problemy:
- Medzizubny priestor medzi sedmickou a osmickou bude tazko dostupny/nedostupny: stazena hygiena...