Psychosomatické ťažkosti - psychoterapeut v BB a okolí

Príspevok v téme: Psychosomatické ťažkosti - psychoterapeut v BB a okolí
adriana1235

Vopred všetkým ďakujem za rady... ;)

Hľadám psychoterapeuta, ktorý sa aktívne a úspešne venuje liečbe psychosomatických obtiaží pre svoju mamku. Ideálne BB a okolie.

Jej mnohopočetné ťažkosti sú veľmi intenzívne a majú pravdepodobne psychický podklad, objavili sa v dobe ešte úplne nedoliečenej depresie.
Ja sama študujem posledný rok medicínu, takže počas mojej praxe som sa už mnohokrát presvedčila, aký veľký nadradený vplyv má centrálny nervový systém na akýkoľvek orgán v tele, aj keď chýba jeho organické poškodenie. No napriek tomu má pacient rovnako silné, ak nie aj trýznivejšie, príznaky ako keby bol orgán poškodený. Hľadám preto psychológa s dlhoročnou praxou a úspechmi v liečbe somatizačnej poruchy (nielen takého, ktorý pracuje iba tradične cez rozhovor a pod.), ale využíva aj metódy biofeedbacku, biosyntézy, relaxačné metódy alebo akékoľvek ďalšie, ktoré môžu pomôcť odstrániť jej telesné ťažkosti.

Máte niekto osobnú skúsenosť s psychológom alebo konkrétnou technikou, ktoré vám pomohla zmierniť alebo úplne odstrániť psychosomatické problémy?

Nebránim sa ani čínskej medicíne, hypnóze....

jjoe

Ja trpím psychosomatickým ochorením. Pomohol ako tak jedine Escitalopram, žiadne rozprávanie so psychoterapeutom mi nepomohlo.

mickey21

psychosomaticke? urcite? totiz na slovensku je to u nasich lekarov, ktori su casto na tom velmi slabo velmi oblubena diagnoza.... radsej daj mamu vysetrit niekde v zahranici a potom ju vod po psychiatroch....

kafe

ja veru o takom človeku na SK neviem. Ale zišiel by sa tu niekto.
V Prahe je MUDr. Jan Hnízdil, je to klasický lekár (atestácia z interného lekárstva a rehabilitácie) ale venuje sa psychosomatike. Idem k nemu s dcérou. 3 mesiace som čakala na termín. Jediné niečo podobné je psychologička Albertová v BA.

Kaido