Zmysel života

Príspevok v téme: Zmysel života
Nikitka88

Zamýšľali ste sa už nás zmyslom života ? Mám 16 rokov a stále ho hľadám .. Študujem dobrú školu ktorá ma baví a chcela by som sa tomu venovať v živote da sa povedať som nádejna športovkyňa Ale!..som na internáte a vôbec si neuživam raz za mesiac ideme niekde na párty 2krat do mesiaca si vypijeme však normálny teenegeri ako všetci ale mám taký problém že často premýšľam o budúcnosti a lákaju má nelegálne veci .. na jednu stranu si predstavujem život tak že sa budem venovať tomu čo ma baví čiže športu a pomáhať ľuďom so zdravím postavou a stravovaním ale na druhú stranu ma láka život taký ten nie úplne normlany láka ma život plný párty a drogy viete ten typický že sa len zabavate ... Chcela by som preto aby ste mi poradili prečo má prepadajú takéto myšlienky veľakrát keď prídem s párty domov mám chuť skončiť školu a len sa zabávať chcem sa spýtať prečo sa mi to deje prečo som taká aká som prečo ma taký život láka napriek tomu že viem aké to môže mať dôsledky viete mi niekto poradiť prečo je to tak ako je ?

dDee1

Prečo to tak u teba je? No lebo o všetko máš postarané od iných a nemusíš ani prstom pohnúť, tak preto to tak je. Keby si sa musela o seba starať sama, nemala by si čas rozmýšľať o tom o čom rozmýšľaš.

Ankaaa262

Myslím že to je tym že všade pomaly alkohol drogy sprostosti tam sa niekto predavkoval tam niekto okráda kvôli drogám proste možno musíš vyskúšať a uvidíš či sa ti to vyplati alebo nie aby si dával na to všetky peniaze

Bnb

Pretože zakázané ovocie chutí najlepšie. A je to normálne, že najmä mladý človek chce skúšať nové veci.
Nemysli si ale že alkohol je menej škodlivejšia droga. Jediný rozdiel je, že je čiastočne povolená no to z nej fakt nerobí menej škodlivejšiu drogu.
Každý sa pýta na zmysel života.

Anonym_93436

Jednoduchá odpoveď .. Puberta , chceš sa just zabávať , rebelovať , skúšať nové veci a neviem ešte čo.