Vegánstvo v 15

Príspevok v téme: Vegánstvo v 15
emilia4837

Mám 15 a chcem sa stať vegánkou.Študujem si o tom niečo asi 6 mesiacov,sledujem rôznych blogerov a youtuberov,ktori takto žijú a má to len výhody.Nerobím to preto že chcem schudnúť, dokonca ani kvôli zvieratám,ale pre seba.Nemyslím si ale viem že na rastlinnej strave môžem existovať aj v puberte.Týždeň som jedla vegánsky a úplne mi to vyčistilo pleť čo som mala pred tým dosť zlé akné(pritom pleť mám veľmi suchú).Lenže viac mi už rodičia nie sú schpní tolerovať takýto životný štýl.Viem že sa ma snažia chrániť lebo si myslia že mäso a mlieko sú pre človeka potrebné,ale vápnik a bielkoviny sa dajú získať aj iným spôsobom.Povedali mi,že sa pôjdeme poradiť s detskou lekarkou a mňa by zaujímalo že čo nám asi povie?Uznávajú lekári túto stravu?Veľmi sa bojím že le
kárka povie aby som to odložila na neskôr.Lenže potom ako som zistila aká je vegánska strava zdravšia a lepšia,už sa nikdy nechcem vrátiť k živočíšnym produktom

Nebojsazmeny

Ahoj :)