čo mám robiť ak s ním chcem byť ale nejde to?

Príspevok v téme: čo mám robiť ak s ním chcem byť ale nejde to?
somcislo3

Zdravím. Som študentka na strednej škole. Maturujem..
Mám 18 rokov a už štvrtý rok to ťahám so svojím učiteľom. V podstate sme sa spoznali inou formou,nie priamo cez školu ale prostredníctvom našich záľub. Hrajeme spolu v kapele. Problém je iba v tom že on už má svoj vek.. má 48. Máme sa radi. Sme spolu často..je nám spolu dobre ale nevieme ako dalej. Jednoducho neviem či to nazvať platonikou..zo začiatku sme to brali ako srandu ale časom to začalo byť vážnejšie a všade sme spolu chodili..boli a sme ako pár.Pár krát sme sa rozprávali aj o svadbe a bábätku..jednoducho ja to tak chcem..ale ako??? ako a čo mám robiť aby som si ho udržal aj napriek veku?? aby sme spolu boli ,žili a je mi jedno čo si myslí okolie aj tak skoro každý o našom vzťahu vie. chcem byť s ním..viem čo chcem..ale bojím sa že to nejde. chceme aby to šlo..ale ako? ako dokázať ťo..že keď skončím školu aj napriek tomu sa budeme stretávať a budeme spolu tráviť čas tak ako doteraz..

JEyr

Však ale keď sa ľúbite a ľudia o vás vedia kde je problem? Láska nemá vekové hranice. Určite spolu ostanete aj potom nerozumiem prečo by to nemalo ísť. Jediný komu to môže vadiť sú tvoji rodičia keďže je starší o 30 rokov. Ale ani to už časom nebude vadiť keď uvidia že sa máte naozaj radi.

iaaaanko

Len pekne počkaj do stužkovej slávnosti. Tam niekto určite bude mať starších rodičov, tak sa dobre obzri nech vieš do čoho ideš. Keď budeš mať 30, tvoj partner bude mať 60. Skvelé, tlieskam. Ty si mladá a pojašená, zaslepená prvou láskou, v tvojom prípade dá sa to prehrýzť exces mladosti. Ale on, že nemá rozum na svoj vek, to je sila. Čím budeš staršia rozdiel generácii spraví svoje a bude koniec. Nemrhaj svojími najkrajšími rokmi.

Jatvojho