Medina vs. Farmácia

Príspevok v téme: Medina vs. Farmácia
RybkaDory

Ahojte. :) som v treťom ročníku na gymnáziu.. A chystám sa ísť maturovať z chémie a biológie. Mala by som zopár otázok...
V prvom rade.. Neviete, či sú na prijímačkach na medicínu a farmáciu na Slovensku rovnaké otázky ? Lebo by som si chcela dať aj aj.. Ale zase nechcem aby toho bolo kvantum.. :/
V druhom rade by som chcela vedieť, že ak si dám prihlášky na medicínu alebo farmáciu na dve rôzne VŠ.. Či si musím prechádzať tie podklady na každú školu alebo sú aspoň približne rovnaké.
Za všetky odpovede vám už vopred ďakujem :)

Anabela122

Cloudyx
Študujem farmáciu, ale uvažovala som aj nad medicínami a pravdupovediac mala som podklady aj do KE aj BA na medicínu,do CZ a KE na farmáciu a môžem povedať že BA a KE medicína majú úplne odlišné podklady. Do MT neexistujú podklady,musíš sa spoliehať na svoje vedomosti zo strednej školy. Spolužiaci čo boli na prijímačkách v MT vraveli,že to dosť záleží akú otázku dostaneš napr niektorí dostali otázku z človeka niektorí z rastlín. Takže ja byť tebou dám si prihlášku do Ba aj MT. Nikdy nevieš kedy sa ma teba šťastie usmeje :-D :-)

klimta.

Ahoj Rybka :)

Veľa ľudí si dáva prihlášky na medicínu a zároveň farmáciu, zvyčajne sa potom v príprave ale venujú jednej škole. Ako Ti písali dole, na farmáciu sú aspoň do BA prijímačky zo všeobecných znalostí, takže tam nejakú špeciálnu prípravu nepotrebuješ (učenie sa naspamať otázok).
Čo sa slovenskej medicíny týka,do BA aj KE máš knižky, ktoré sa nabiflíš odpredu,odzadu..samozrejme by sa to oficiálne nemalo :D ale keď na prijímačkách budeš mať presne tie otázky, nevidím dovod, prečo by si to tak nespravila. Veľa mojich spolužiakov zo strednej sa na žiadnu medicínu nedostalo, pretože sa spoliehali na svoje znalosti a neprešli si otázky na jednotlivé školy, nedostali sa nikde a museli rok čakať. Samozrejme boli, sú a budú aj prípady, opačné :) .