Chuť do života

Príspevok v téme: Chuť do života
Nomen omen

Zdravím. Ani neviem, kde začať. Keby som mal zhrnúť svoju situáciu, tak by som asi povedal, že nemám chuť do života. Mám 30 rokov, stále študujem, mám diagnostikovanú stredne ťažkú depresiu a schizofréniu. Chcel by som sa normálne zaradiť do spoločnosti, mať prácu a rodinu. Počas vianočných sviatkov sme mali stretávku zo strednej a ja som si uvedomil, že som stále zamilovaný do bývalej spolužiačky. Kvôli nej som nechal aj svoju priateľku, s ktorou som randil ešte počas strednej a ktorá bola z rovnakej triedy (všetci traja sme boli spolužiaci). Obidve teraz žijú v Anglicku, jedna je šťastne vydatá s tromi deťmi a druhá (tá do ktorej som stále zamilovaný) má priateľa. S obidvomi som v kontakte cez Facebook. Na stretávke bola len tá, do ktorej som stále zamilovaný. Keď tu bola, tak som ju obletoval a úplne som ožil. Teda nieže by som sršal vtipom, ale cítil som sa s ňou veľmi dobre. Povedal som si, že dokončím školu a budem na sebe ďalej pracovať. To, že má priateľa, nevnímam ako nejaký problém, s ním sa môže rozísť. Ako problém vidím skôr to, že nemám nejaké zázemie, ktoré by som jej mohol ponúknuť. Ani vo vzťahoch sa veľmi nevyznám, od strednej som nemal priateľku. Po tom, čo odišla do Anglicka, som teraz prepadol beznádeji. Neviem, akú mám u nej šancu a nevidím zmysel na sebe nejako pracovať, ak nie kvôli nej. Dokonca som si kvôli nej aj poplakal, čo sa mi už roky nestalo, že by som plakal. Už na strednej som si hovoril, že krajšie (vzhľadom aj osobnosťou) dievča som v živote nestretol a keď som ju videl teraz, tak sa mi zdala byť ešte krajšia. Som blázon?

HeyYou789