Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

vhodna praca pre cloveka trpiaceho socialnou fobiou

lujza33

Nechces skusit terapiu? ja som mala haluze y ludi a proste myslela som si ze toto uz nedam, ze ja sa tomu musim stale prisposobovat... vies co a strasne sa mi ulavilo lebo som pracovala s takou terapeutkou co studovala v amerike -asi tie metody ani u nas nie su. a som momentalne uz par mesiacov fit akoze akoby ja uz si ani nemozem povedat ze mam SF proste uz mam uplne ine pocity, ze ta uzkost odisla... rada ti dam kontakt akoze ked mne to pomohlo tak to musi aj druhym. ked viem ake to je a som si myslela ze furt tak budem musiet zit a je to prec to prajem kazdemu kto tym trpi

Janka333

Urobit presne pravy opak a tym ludom sa postavit zoci voci a nevytvarat si katastroficke scenare v hlave.Ja som to tiez mala a teraz pracujem ako casnicka kde som neustale v kontakte s ludmi a vobec to nevnimam uz.
Mas malo.sebavedomia a treba preto aby si bola.medzi ludmi.Na mna su ludia.velmi mily a velmi ma moja praca bavi.
Pokial som to nerobili mala som riadne scifi na hlave ale vobec to nieje take strasne mozno zaciatky ano..
Takze treba ludi vyhladavat a vsetko prejde aj zabudnes.na.socialnu fobiu.Drzim palce

Weirdy

Prisposobovat svoj zivot socialnej fobii a skakat ako piska je zivotny omyl ako tu uz bolo napisane. Takto ju budes mat dosmrti a cim dalej tym horsiu, tvoj zivot bude stat za ho..., premrhas ho zlaknuta v kute a slabosskou sebalutostou cely. Len kto skoci do vody medzi ludi sa moze naucit plavat ako oni. Kto stoji na brehu, trasie sa a mysli len na utek sa pravdepodobne rovno utopi, ked pri nom tiez len spadne do inej priepasti s vodou, kde podla jeho priania uz ale nebude nikto, kto by ho zachranil. Zivot su totiz priepasti a skaly, ziadna vydlazdena cesta rajom -
prechadzka ruzovou zahradou, ako by si chcela aby bol. Uvedom sa a zacni zit kazdy okamzik najlepsie ako vies, reparat nikdy nedostanes!!!

Domino_SN