PracaL: pre zjednodusenie sa nebudem bavit o podnikani, ale iba o zamestnani. pre kazdu firmu su najprinosnejsi zamestnanci, ktori 1. zvysuju trzby spolocnosti alebo 2. znizuju naklady spolocnosti
ti prvi su este dolezitejsi, preto su aj viac ocenovani. je jedno o ake odvetvie ide, ci je to financna institucia, vyrobny podnik, hotel, restauracia alebo predajna cohokolvek, vzdy su najlepsie ohodnoteni ti zamestnanci, ktori prinasaju firme biznis /trzby/. obchodnicke pozicie su preto najvhodnejsie, pretoze obchodnik prinasa prachy firme. cim je uspesnejsi a ziska viac zakaziek, tym ho lepsie platia a hyckaju.
podotykam ale, ze na kazdej jednej pozicii sa da premyslat nad tym, ako firme usetrit alebo pomoct zarobit. cital som pred par rokmi clanok o chyznej v americkom hoteli, ktora nasla plysaka na izbe a nevedeli sa dovolat/domailovat na kontakty hosti, co tam boli ubytovani. tak chyzna zacala vsade po izbach brat so sebou toho plysaka, fotila ho jak si lezi v posteli, jak si cita noviny na zachode, jak je vo wellnesse na masazi a davala tieto strelene fotky na facebook, instagram a pisala, ze jak si plysak uziva cakanie na svoju detsku majitelku. z tejto serie fotiek sa stal taky viral, ze to doslo az k tomu dievcatku. pisali o tom celostatne noviny a marketing pre hotel to bol ako svina. KAZDY majitel hotela chce taku chyznu, dobre ju zaplati ak ju rovno nepovysi na marketingovu riaditelku.
hahah, podarilo sa mi najst ten clanok :-D www.boredpanda.com
takze nie, poctivou pracou sa nezaraba, zaraba sa tvorbou hodnoty. ta chyzna moze najhorsie umyvat hajzle zo vsetkych chyznych v hoteli a aj tak bude najlepsie zaplatena.