Riešenie poruchy sociálnej úzkosti

Príspevok v téme: Riešenie poruchy sociálnej úzkosti
Raza

Zdravím. Nedávno som zistil, že tie hnusné pocity a stavy čo zažívam v spoločnosti nie sú súčasťou mojej osobnosti ale má to aj meno - sociálna úzkosť. Som veľmi rád že som na to prišiel lebo vždy som si myslel že som jediný, nikto koho poznám nemá nijaké problémy s vystupovaním na verejnosti atď... . Mám pocit že všetci naokolo mi niečo šuškajú, pozerajú na mňa a mne je na odpadnutie. Veľmi mi to sťažuje život a už odmalička som bol uzavretý do seba. Dievčaťu ktorému sa viditeľne páčim sa ani nedokážem od strachu prihovoriť. Ako sa to dá riešiť. Na psychológa určite nebudem mať peniaze keďže som študent. Počul som niečo o antidepresívach. Problém by som chcel vyriešiť trvalo a nie len dočasne. Ďakujem za každú radu.

jjoe

Tak, ak to máš také silné až na odpadnutie, neviem či pomôže psychológ, ale nevylučujem to. Treba vyskúšať. Mne dosť pomohlo slabé antidepresívum (escitalopram), tam ale môže vzniknúť závislosť.
Ešte by som vyskúšal bylinky, mne pomáha magnólia. Potom môže pomôcť homeopatia a tradičná čínska medicína. Veľa zdaru.

Hahahaaa

Suhlasim s nazormi proti liekom. Robia z ludi nesebavedome zavisle trosky a nestastni su este viac. Treba menit myslenie, vystavovat sa stovkam takychto situacii a povznasat sa nad ne. Da sa s tym pracovat a casom premenit uzkost na sebavedomie.

Medea7

To mas urcite v podvedomi, to sa ti casom strati. Ziadne lieky neuzivaj, urcite nie antidepresiva, to je blbost. Mam skusenost, a ber to tak, ze nikto si o tebe nic nemysli, a môze ti to byt jedno. Mozno ta chvilu niekto prebera, a potom sa na to zabudne. Moj nazor.

Jana Lukacova