Neviem sa nájsť

Príspevok v téme: Neviem sa nájsť
BludnaOvca

Dobrý deň.
Už dlhšie rozmýšľam nad niečím, čo by ma napĺňalo (mám 19 r.)
Zatiaľ bezúspešne.
1. Záujmy a budúcnosť:
Chodím na strednú (posledný ročník). Študujem niečo, čo ma absolútne nebaví a neplánujem sa tomu po škole venovať.
Problém je, že neviem, čo by ma bavilo a či by sa mi darilo. Ja v podstate nič neviem, som nepoužiteľná.
Neviem o tom, žeby som mala nejaký talent.

Jediné, čo by ma bavilo, je herectvo (divadelné, aj televízne), lenže nikdy som sa tomu nevenovala, nikdy som nikde nehrala, no cítim k nemu veľkú lásku.
Bohužiaľ, blízko nášho bydliska sú len divadlá pre deti, takže asi to zostane mojím nesplneným snom.

Vôbec neviem, čo budem po škole robiť. Keď rozmýšľam nad budúcnosťou, tak myslím len na to, že budem robiť to, čo nechcem. Najhoršie je, že neviem, čo chcem.

2. Sexualita:
Ohľadom mojej sexuality som zmätená. Viem, že mám rada chlapov, priťahujú ma, no raz za čas sa stane, že ma priťahuje aj dievča. Napr. teraz som dlhšie zamilovaná do dievčaťa. Veľmi zamilovaná, no pritom sa obzerám aj za chalanmi. Chalani sa mi páčia, ale moje srdce si vybralo ju. Ako by mi život nedal dosť tvrdých rán - je heterosexuálka. Nie som schopná sa zamilovať do niekoho iného. Neviem, čo si mám myslieť.

Ako ste vy našli samých seba ?

nicollette12

Vsak mas iba 19 rokov, neries to pride to same, zivot ti este ponukne mnoho prilezitosti o to sa neboj, ale potom je len na tebe ktore prilezitosti si vyberies a budes sa nimi uberat...co sa tyka toho herectva, dnes su na internete rozne kastingy kde hladaju ludi do telky ako vedlajsie postavy(mozno aj hlavne), lebo nasi herci su uz otrepany a v telke vymyslaju dalsich x veci, no nemaju hercov, tak hladaju nove tvare lebo cakaju ze to ludi viac zaujme....a nemusis mat na to ani skolu + si dobre zarobis...takze staci len hladat a urcite najdes toho dost...a uz staci len mat odvahu a ist s chutou do toho....