Túžba po dieťati, hormóny, mladý vek

Príspevok v téme: Túžba po dieťati, hormóny, mladý vek
Karolinacizmarik

Ahojte :) obraciam sa na vas s prozbou o radu. Mam 23 rokov, moj priatel tiez. Bývame v podnájme, obaja pracujeme a študujeme externe.. vzdy som mala problemy s cyklom, mávala som ho nepravidelný. Posledného pol roka som navštívila gyn a ine doktorky z dovodu zlých výsledkov z vyterov a krvi. Mam rozhadzane hormóny a menzes samozrejme zase (uz dlhsie, 4 mesiace) nikde. Zacala som pociťovať take divne pocity, ze by som uz chcela mat dieta. Gyn mi povedala ze to je jednak preto ze v minulosti bol tento vek na deti uplne normálny, a druha vec su moje hormóny. Ja som velmi zodpovedná a urcite si dieta robit nebudem len preto ze mam take pocity, ked este nemam dostudovane, atd. Len som sa chcela soytat, ci ste sa s tym stretli, a ako to riesit ?... gyn mi povedala ze mam vyckat, no sníva sa mi o tom, casto na to myslim... Dakujem !

smutnamamina

ahoj urcite mysli na dokoncenie vzdelania .. ked som mala 22 studovala som vysoku skolu otehotnela som ...mala som vtedy priatela ktory mi sluboval hory doly ze nevadi ze sa o nas postara... a ako som dopadla? teraz som sama s dietatom partner zduchol a ja som si vysoku skolu nedokoncila musela som ist pracovat ako predavacka... nechcem tym povedat ze dopadnes ako ja ale prosim mysli v prvom rade na seba a buducnost... a ber to ako dobru radu od zeny ktora si nieco prezila...

nicollette12

Ešte som chcela dodať len sa mi to nepridalo pod príspevok, nový mobil :-D Ja ti odporúčam sa venovať škole, aby si ju uspešne dokončila a potom rieš hneď prácu a uvidíš, dieťatko príde vtedy, keď na to bude správny čas :-)

nicollette12