Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

PENIAZE, MAJETKY atď.

Príspevok v téme: PENIAZE, MAJETKY atď.
neopremax

Už sa tu viac krát riešilo, že ženám záleží na majetkoch a chcú muža ktorý má vlastné bývanie a auto a neviem čo ešte...

Podľa mňa je to v poriadku. Do určitej miery. Ak má žena extrémne vysoké nároky typu že muž musí zarábať niekoľko tisíc € mesačne a mať drahé auto, tak to áno, to chápem - to tiež na ženách nenávidím a také by som najradšej nakopal do riti...

Ale zas ak chce žena po chlapovi aby zarábal nejaké peniaze, teda hlavne aby mal prácu, aby mal nejaké bývanie a bol aspoň trochu šikovný, na tom nie je nič zle... a tí čo hovoria že je tak to sú len chlapci, ktorí si nedokážu priznať chybu a hádžu vinu na druhých.

Prezradím vám tajomstvo: Nemám vlastný byt ani auto. Som študent a bývam stále u rodičov. Preto ešte baby vôbec neriešim a kašlem na ne... teda nie úplne, kamarátim sa s nimi, chodíme von a tak, ale žiadny vzťah. V prvom rade sa teraz sústredím na svoje štúdium a kariéru. To je na prvom mieste. Potom keď budem mať čo to našetrené a nájdem si dobrú prácu a bývanie, potom si začnem hľadať aj nejakú samičku možno (keď sa mi bude chcieť).

Ale nechápem chlapov, ktorý vyplakávajú nad tým, že baby chcú aby zarábali (pracovali). To fakt existujú takí úbožiaci, ktorí by sa nechali zabezpečiť od ŽENY? To ako nízko musí chlap klesnúť aby bol takého niečoho schopný? Toto je tá dnešná "progresívna" doba? Zženštilí chlapi a 55 druhov pohlavia?