Chcem ukončiť svoj nezmyselný život

Príspevok v téme: Chcem ukončiť svoj nezmyselný život
ZlomenaNaKusky

Už ďalej nevládzem žiť. Môj život nemá zmysel. Mám 19 rokov a mám silné depresie. Dokonca až také silné, že myslím na samovraždu. Mám problémy v škole, takže čoskoro budú problémy aj doma. Nemám žiadnych priateľov, nemám sa komu zdôveriť, všetko v sebe dusím už odmalička. Cítim sa, akoby som mala vnútro roztrhané na kúsky. Som neschopná, bezcenná, nikto ma nemá rád (dokonca ani ja seba) a som na tomto svete zbytočne. Hocikedy, keď počujem o bábätkách, ktoré umrú krátko po tom, ako sa narodia, hovorím si, prečo som ja nemohla byť jedna z nich. Prečo ma Boh na tomto svete nechal ? Aké je moje poslanie na tomto svete ?
Myslím si, že žiadne.
Už nevládzem žiť. Každý deň plačem, pýtam sa Boha, prečo si ma nevezme k sebe. Na čo tu ešte som ? V živote už nič nedosiahnem, pretože to, čo študujem je bezcenné a pretože som neschopná, nemám na to. Aj v škole na mňa kričia, že neviem nič robiť.
Dosť! Stačilo! Nechcem sa viac trápiť.

Cliattsi

No čo povedaŤ. Podobne som na tom bol, dostal zo sa z toho.
V prvom rade čo mozes.urobit je zmena mysleni.a.praca s.automat. myslienkami. Ak chces.vediet viac, napis.na.mail.

Lou

Ked toto citam ako by si mi z duse hovorila. Vitaj v mojom svete. Dam ti malu radu nepis to na taketo fora pretoze ti kazdy bude pisat len svoj uzasny pribeh ako sa z toho dostal, a ty sa budes nadalej citit ako luzer pretoze vies ze ty sa z toho nedostanes. Neostava nam nic ine iba si dozit a dufat ze ten den kedy to skonci pride coskoro a nebude to boliet, lebo bez tak ma vsetko boli uz teraz a este k tomu bolestna smrt... Takze tak, ale prajem ti aby si aj ty bola jedna z tych ktore sa “vyliecia”.

Matusisko_xD