hypnoza

Príspevok v téme: hypnoza
patina

Dobrý večer. Prosím vás o radu. Som v magisterskom štúdiu. Mám ale jeden velký problém, ked mám niečo na hodine povedať, alebo na skúške začne sa mi triasť telo, nemôžem povedať to všetko čo som sa naučila. Som vo velkom strese. Rok som mala prerušené štúdium, pracovala som, učila deti a v práci som nemala problém. Ako mám zvládnuť všetko bez stresu, bez trasenia. Čítala som na internete, že by mohla pomôcť aj hypnoza, alebo nejaký psycholog. Neviem či je to nejaká trauma zo základnej školy a teraz to prepuklo. Dakujem za každú radu.

Kubo11

patina:
Mohli by ste napísať ako ste sa s vaším problémom vysporiadali? Čo vám pomohlo a pod. ?

EVA111:
Neviem či je vhodné psychické problémy deliť na "len porucha" a "vážny stav". Keď sa dá nejaký problém odstrániť terapiou tak budem doporučovať antidepresíva ? "hypnoza sa pouziva len vynimocne vo velmi vaznych stavoch" - to ste kde čítali (počuli)? 30 rokov študujem hypnózu ale toto som sa nikde nedočítal a podľa mojich skúseností hypnóza je vhodná práve na "len poruchy" - napr.bolesti rôznych typov, tréma, neistota, nedostatok sebaovládania, dermatologické problémy, zníženie stresu, strach z pôrodu alebo strach z ošetrenia zubov.

EVA111

Triaska je uskost, taka silna, ze telo nevie inac reagovat ako trasom, chvenim, zavratmi, vracanim. Lieci sa to Escitilom a Autogennym treningom. Nemozem citat co tu pisete o hypnoze, hypnoza sa pouziva len vynimocne vo velmi vaznych stavoch..toto je len porucha, nie vazny stav, aj ked neliecene to prec nejde..Kazdy by rad len tu najlahsiu cestu:-)))

Kubo11

Nájdi si hypnoterapeuta, on Ti ten problém pomôže odstrániť.
Alebo skús autohypnotické cvičenia, ale toto je zdĺhavejšie a výsledok neistý.

nnnuuu