Antidepresíva do skoly

Príspevok v téme: Antidepresíva do skoly
Nelligrey

Ahojte mam taky problem . Základnú a strednú skolu som pretrpela ,nemala som závažný dovod ,ale stale som mala ku skole odpor. Nie kvoli učeniu , ale tak nejak všeobecne chodit tam. Myslela som , ze výška bude ina . Uz prvý rok to zacalo , zvlastne problemy . Myslela som , ze je to kvoli skole tak som prestúpila na moju vysnívanú . Neprestalo to. Po roku som sa dostala az k psychológovi , kde mi zistili sociálnu fóbiu. Zasahuje mi to do vsetkeho. Jeden cas som nevedela ist ani do obchodu si nakúpiť. Problem je , ze škola mi spôsobuje neuveriteľný stres a zhoršuje moje problemy pretoze zo zlej psychiky,stresov mam aj tráviace problemy z toho kožné problemy nezlepsuje sa mi fobia pretoze ma to este viac tlači od ludi a dokonca casto mslim na smrť , co ma desí. Vidim to , ked mam prázdniny volno , chodim do prace rada , som veselá trávenie je Ok. Študujem 4 rok a studium je pre mna neuveriteľný boj, keby bolo na mne davno tam niesom , ale rodicia ma do Toho chorobne tlačia a nemozem skoncit aj ked som sa snažila im vysvetlit co mi to spôsobuje :( teda aby som zvládla bakalársky ročník ,chcela by som antidepresíva pretoze to co vnútorne prezivam je proste hrozne , kto nezažil tieto psychické tazkosti , tak nepochopí. Keby mi niekto da zbraň pred tym ako tam mam ist tak nevaham. Chcem sa optat, ci nema niekto skúsenosti s nejakými antidepresivami , ktore otupia tak , aby som nezažívala tieto pocity a zvládla tam byt bez úzkosti a strachu a ci to jw vobec mozne. Čajíky, prírodné antidepresíva, homeopatiku atd beriem pravidelne , ale nemam pocit zmeny. Dakujem

nnnuuu

Marosko-N a nie je to naopak s tými ľuďmi a zvieratami a tým rozumom kto ho má a kto ho nemá? Keby sme ho používali o niečo viac, tak by sme vyriešili veľa problémov. Šťastie spočíva v intenzívnom používaní rozumu, o ničom inom to nie je.

wer

Mám na to podobný názor ako WHISPER :-)