Prestup na inú školu

Príspevok v téme: Prestup na inú školu
Majka9931

Ahojte. Mám taký menši problém, teda možno je väčší. Už asi od konca prvého pól roka na SŠ som si začala uvedomovať, že ma to nebaví. Konkrétne študujem dizajn - najprv ma to veľmi bavilo, bola som mimoriadne spokojná s kolektívom a aj so školou. No ale čudovala som sa, že je to až príliš úžasné, až ma to dotiahlo na myšlienky, že ma to vlastne ani nebaví. A kde je ten problém? Poviem to asi sebecky ale na základke som vôbec nebrala nič na ťažku váhu teda, bolo mi tam všetko jedno, a bola som len rada, kedy už pôjdem domov. A takéto boli aj moje študijné výsledky. Prechádzala som z ročníka do ročníka len tak tak so štvorkami.. Áno, hanbím sa za to. Ale mna vôbec nič nebavilo, nevenovala som tomu žiadnu pozornosť, a ako som písala, mne to bolo jedno :/ Bolo mi jedno na akú strednú pôjdem, mala som to na háku. Možno som bola ešte príliš detsky blbá, že som si to neuvedomovala.. A teraz? Učenie ma začalo baviť. Moja škola ma nudí, a ťahá ma to na gymnázium, ale už si asi hovoríte že som na toto mala myslieť omnoho skôr.. Tak moja otázka znie, je to ešte podľa Vás nejak možné? Prijali by ma niekde? Začala ma baviť slovenčina a dovolím si povedať že angličtinu už ovládam dosť dobre. Skôr by som chcela ísť na bilingválny odbor.. ale to už asi veľmi idem dopredu.. Nemám s tým absolútne žiadne skúsenosti, a ani vo sne by ma nenapadlo, že sa takto "zmením". Momentálne pôjdem do druhého ročníka, a predstava, že sa mám opäť učiť niečo, čo ma tak náhle prestalo baviť, ma ničí. Cez prázdniny som mala čas na to premýšľat', a dospela som k záveru, že by som fakt chcela prestúpiť. Mala som aj stavy úzkosti, zo stresu, ktorý som si tým vyvolala. Tak prosím, poraďte mi, čo mám robiť a či je to vôbec možné. Budem vďačná za kazďu radu. Dúfam, že Vám nebudem znieť úplne blbo, a áno viem, že som na to mala myslieť skôr..

ahjajjaj