Depresia

Príspevok v téme: Depresia
brastar

Dobrý deň,
Mám 23 rokov, som študent a už dlhú dobu (s prestávkami 10 rokov) ma trápia silné depresie. Keď to na mňa príde tak som úplne slabý, nič ma nezaujíma a najradšej by som prestal existovať. Prichádzajú bez varovania takpovediac zo sekundy na sekundu (najme keď sa z niečoho teším a potom to príde - úzkosť, beznádej, nenávsť voči sebe samému, pocit viny). Stále silnejú a neviem si s nimi poradiť. Tie pocity sú strašné a nemôžem s nimi normálne fungovať ani bojovať. V poslednej dobe mám aj myšlienky na samovraždu. Skúšal som psychológov, ale nepomohlo mi to vôbec, psychiatra (ten na mne vyskúšal asi všetky antidepresíva, ale nepomohlo to. Z liekov mi bolo ešte horšie a bol som otupený. Pomoc som hľadal aj u rodiny a priateľov ale nič z toho nezaberá. Je šanca, že existuje niečo čo by mi mohlo pomôcť? Poraďte mi prosím som zúfalý. Ďakujem

jjoe

Na depresiu je najlepšia kniha od Sue Atkinson: Na ceste z depresie.
Pomôžete sa psychologicky zorientovať. Ak si neskúšal escitalopram, daj si ho predpísať. Má málo vedľajších účinkov. Ale každý je individuálny. Veľa šťasta.

nnnuuu

Ak si vypestuješ vysoké sebavedomie, tak ťa depresie opustia, pokiaľ tie depresie nie sú tak silné, že ťa odstavia úplne. Na také niečo potrebuješ niekoho, kto ti tvoje ego bude masírovať a keď sa nenájde nikto, tak si ho pomasíruj sám. Sám seba začni obdivovať najmä to, čo je na tebe dobré a čo podľa teba cenia aj ostatní. Uvidíš, že tá stará ku.va časom odíde a dá ti pokoj:-)

Tomas12345

Ahoj napis my prosim ta na mail tomas55555@centrum.cz
Nepises tvoje problemy takze ti neviem pomoct. Napis mi na mail tovje problemy a ja ti poradim pomozem a budes znova ok :)

jajaa2

Brastar...Jednoznačne ti viem napísať, že čo sa týka liečby depresie tvoja lekárka nemá pravdu, ani zďaleka niesú terajšie možnosti liečby depresie vyčerpané tým čo si uviedol. Viem, že to nieje ľahké, ale podľa toho sa zariaď. Neprepadaj úplnej beznádeji, toto nieje koniec.