Neovládateľná zlosť

Príspevok v téme: Neovládateľná zlosť
CoffeeToCode

Zdravím.

Pracujem ako programátor už niekoľko rokov. Pri počítači sedím prakticky celý deň. Počas programovania sa prakticky stále stáva že časť veľmi komplexného programu nefunguje tak ako má a ja dlho neviem nájsť chybu.
Kedysi (pred pár rokmi) som s tým nemal väčší problém, bol som kľudný a pomaly som hľadal chybu. Postupom času som bol ale stále nervóznejší. Dostal som sa až do takého štádia, že som fyzicky zničil niekoľko počítačov (notebookov). Väčšinu času som kľudný ale pri prvom väčšom probléme vybuchnem a nedokážem sa ovládať.
Čítal som na internete veľa článkov v ktorých písali že treba si hnev uvedomiť. Ja to ale nedokážem.
Dúfam že to nedôjde až ku psychológovi alebo dokonca ku psychiatrovi.
Mali ste niekto s takýto problém? Poznáte nieko takého?

Mesačný princ

Normálne som si spravil ten test :D Neviem prečo mi v týchto testoch vychádza stále to isté? :D

www.emiero.sk

A minule som bol INFJ :D

No zbohom :D

Ute

Predpokladám, že môj názor na túto vec sa Ti nebude páčiť.
Ale: treba zmeniť zamestnanie a to ešte skôr ako si svoj hnev úplne uvedomíš... Síce hovoríš, že Ty si svoj hnev nedokážeš uvedomiť.
To je veľmi zaujímavé. Však nežiješ vo "vzduchoprázdne", to určite nie. Tie počítače nikomu nechýbajú?
Jóga (aj autogénny tréning) je dobrá vec, ale na túto vec je "slabá".
Ak si myslíš, že zamestnanie a vôbec štýl života zmeniť nemôžeš,
tak asi nebudeš mať celkom pravdu. Neviem.
Ak sa Tvoj problém zhoršuje, tak je to zlé znamenie. Si na najlepšej ceste...

masrada

Tak asi patris medzi vybusne typy, ktore rychlo vzplanu a neriesia veci s rozvahou, s chladnou hlavou, premyslavo a pokojne a trpezlivo, ale radsej konaju pod vplyvom emocii, vybusne. V tom pripade sa do povahy za ITckara nehodis a asi by si sa radsej hodil boxovat do vreca. Zmenit zamestnanie. Tu si zistis, na ake prace sa typologiou osobnosti hodis: www.emiero.sk

kafe