Diplomka-problém

Príspevok v téme: Diplomka-problém
Bubliii

Ahojte, normálne tu nezakladám témy ako na bežiacom páse, ale momentálne sme v časovom prese a tu sa premelie dosť ľudí, ktorí by možno vedeli poradiť.
O čo ide: priateľka má problém s odovzdaním práce, ktorú má napísanú a do týžňa má odovzdať. Problém je so školiteľom, ktorý sa ku práci vyjadril negatívne a odmieta ju posunúť ďalej komisii. Čo celkom nechápem, sama som prácu prezrela, skontrolovala (gramatika, štylistika) a aj obsahovo (nie je to síce môj odbor, ale je to v rámci biológie a malo to hlavu a pätu). Moja otázka je: dá sa obísť školiteľ a prácu odovzdať napr prodekanovi pre študijné záležitosti? Viem, že v prípade dizertačiek, minimoviek je to možné, ale bakalárky a diplomovky neviem. Lebo prácu by mala zhodnotiť komisia, nie iba školiteľ.
Prosím o radu, keďže študujeme na iných univerzitách, viac jej neviem pomôcť. Vďaka!

Bubliii

Tak nakoniec to dobre dopadlo. Dnes bola za ním na konzultácii. Otočka o 180° - zrazu tá istá práca je OK a môže ísť na obhajobu po menších formálnych úpravách..

vilaamalka20

Presne tak ,netreba vešať hlavu , ja viem , že pre študenta nepristúpiť k ŠS je ako zomrieť, len ja hovorim ,že nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť aj horšie.
Ako hovorím v najhoršom prípade sa to dá riešiť s nový školiteľom a posunúť ŠS o rok .....

vilaamalka20

Ja netvrdím ,že chyba bola v pravopise, ja hovorím s akými som sa stretla ja. Ja na mieste školiteľa by som takého študenta vyrazila od dverí, čo nevie ani pravopis.

Názor práce je relatívny pojem. Preto hovorím ,že až sa jej dostane do ruky posudok školiteľa , vtedy zistí ,že aké chyby tam vytkol, inak zatiaľ je to len o dohade.

A čo ja každému nášmu študentovi prízvukujem ,treba mať prácu či bakalársku alebo diplomovú na vlastnej fakulte, teda na tej , na ktorej študuješ !