Neviem, čo je to pusa

Príspevok v téme: Neviem, čo je to pusa
samsam

Som zúfaly z tejto situácie. Vo februári som oslavil svoje 48. narodeniny a čo je môj problém, nikdy som nezažil pusu. Neviem, aký je to pocit. Žijem s rodičmi, tí na mňa tlačia, aby som si už konečne niekoho našiel. Pracujem ako učiteľ na základnej škole a keď vidím, že 14-15-ročné deti sa bozkávajú, cítim sa veľmi zle. Moji kamaráti svoje prvé bozky zažili už dávno, probližne vo veku ôsmakov a deviatakov na ZŠ, teda v 14-tich akebo 15-tich. Čo robím zle ? Som milý, nežný, ochotný pomôcť, no ženy ma nechcú, nejavia záujem. Pred takmer 10 rokmi som sa pokúsil zaujať jednú ženu, no neúspešne. Keď vidím tych mačov, ako sú pravidelne obdarovaní bozkom od svojích nežnejších polovičiek, hnevám sa na tento svet, aký je nespravodlivý.

olivara

Uz mas dost rokov, v tom si nemusime klamat. Premrhal si svoje sance ked si bol mlady a teraz si najdes len taku zenu, ktora je starsia a je bud rozvedena alebo vdova. No kazdopadne ti drzim palce aby si zazil ten krasny pocit, byt lubeny, bozkany.

slobodnemaciatko

Problem bude v tom, ze cely zivot cakal na to, az za nim pride nejaka zena a da mu pusu.
Muzskou crtou je sila a odvaha. Bojovat o zenu, o ktoru ma zaujem. Uz deti v skolke si davaju pusu a to nemaju ziadny socialny status.
Inak si prezil svoj zivot ako divak, no nemal si odvahu zucastnit sa deja, ci si zahrat hlavnu ulohu.

memphis

Dalsi neschopak, zeny nechcu prehnane slusnych vychovanych muzickov pupušičkov ale zdravo sebavedomych mzov co vedia co chcu, takych ktory bude schopny sa o nu a deti ak nejake pridu postarat, poatavit sa za nu, ochranit ju, vediet sa obracat v zivote, muz ma byt trn priebojny muz s velkym M a nie chlapvatko o ktore sa ma starat zena!!!
On ma chranit zenu a nie zena jeho!!!
Pozri si tieto videa a pochopis preco prehnane slusni muzi pokakanci nemaju frajerky!
youtu.be
youtu.be
youtu.be

Janina333