VZŤAH V RODINE

Príspevok v téme: VZŤAH V RODINE
Mato_Gryf

Dobrý deň,

na úvod, by som Vám chcel poďakovať za prečítanie tohto príspevku.
Posledné roky pociťujem v rodinnom kruhu totálny úpadok. Morálny úpadok, ktorý už v poslednom období prekračuje medze mojej trpezlivosti.
Celá podstata problému z mojej strany začala práve tým, keď moji súrodenci sa postupne osamostatnili, respektíve založili si rodinné kruhy a žijú si podľa svojich možností. Takto to už prebieha pár rokov.
Ja, ako posledný a najmladší člen rodiny som momentálne k dnešnému dňu ešte stále slobodný a bývam v rodičovskom dome. Rodičia pôjdu za pár rokov do dôchodku.

Čo sa týka môjho života, som zamestnaný (pracujem v IT sfére), popri zamestnaní študujem vysokú školu, samozrejme externou formou. Na chod spoločnej domácnosti prispievam a platím si školné, čo je samozrejmé, keďže som sa rozhodol pre takýto druh štúdia. Všetci z rodiny aj ich partneri majú vysoké školy. Čo je aj z mojej strany kameň úrazu, pretože v istých situáciách mi prídu úplne povýšenecký a dajú to nesmierne dať osobne najavo. Pričom múdrosť a vzdelanie je úplne odlišné pojímanie. To je avšak úplne iná kapitola.
Zároveň, som nesmierne rád za takúto skúsenosť, keďže svet vnímam trošku z iného pohľadu. Naučil som sa samostatnosti a bojovať aj keď to nie je ľahké, ale posilňuje ma to čoraz viac vnútorne.
Myslím, že majú mi za čo ďakovať, keďže ako slobodný som im dosť vypomáhal, či s výstavbou príbytku, prípadne s deťmi, keď niekde potrebovali ísť, a ja ako som bol ako rodinná pestúnka. Ale som za to šťastný, človek zažil kopec príjemných chvíľ..