Padanie do výšin

Príspevok v téme: Padanie do výšin
putamen

Ahoj.
Neviem, kde začať a ani ktorou stranou to zobrať. Mám 20 rokov, študujem, priveľmi rozmýšľam, primálo sa usmievam. Študujem druhým rokom niečo, čomu som veľa obetoval a ešte veľa obetujem, točí sa mi okolo toho celý život a hltá mi to všetok čas. Napriek tomu sa ale nechcem sťažovať na školu, nemenil by som ju, ona nie je dôvodom trápení, len s ňou spojené okolnosti ich asi trochu prehlbujú.
Vždy som bol skôr introvert, nepotreboval som nutne spoznávať nových ľudí, pomaly som sa adaptoval v kolektívoch. Ale zase na druhej strane, v dlhodobom merítku som sa vedel zapracovať vždy nadmieru dobre, byť obľúbený. Nikdy som sa neťahal k bezpredmetným rozhovorom, vždy som uprednostňoval menší, no o to vzájomnejší okruh ľudí. Nezvyknem venovať čas veciam, v ktorých z presvedčenia nevidím význam, mnohokrát to asi správne riešenie nie je.
Veľa uvažujem. Nad sebou, nad okolím, všetko analyzujem, akosi som v strehu, všetko sledujem, vnímam, všímam si drobnosti. Keď je kľud, som nervózny. Nikdy som poriadne nevedel vypnúť a evidentne to zrovna fajn nie je.