Návšteva psychológa / psychiatra

Príspevok v téme: Návšteva psychológa / psychiatra
Mynameissecret

Zdravím. Chcem sa poradiť, nakoľko už dlhšie uvažujem nad návštevou psychológa / psychiatra a neviem ako to chodí.
Akosi som sa nedávno dostala v svojom živote do stavu, ktorý mi absolútne neprospieva. Celkovo sa mi darilo. Študujem, mala som dobré výsledky, pracovala som, mala som priateľa. Všetko bolo u mňa v poriadku. Avšak asi pred pol rokom sa mi mnoho vecí zrútilo. Stratila som prácu, priateľ zdupkal, nemám akosi kamarátov a vo veku 24 rokov som akosi stratená a neviem si rady.
Spočiatku som si nepripúšťala, že môžem mať depresiu, ale niekoľko mesiacov nepretržite v zlej nálade už nie je celkom ok.
Aktuálne som v štádiu, že ráno pre mňa nie je ani motivácia vstať. Vstanem okolo obeda, aj tak unavená, potom ponocujem ako teraz, nemám chuť žiť. Tie rady ako chod medzi ľudí, chod von...to všetko poznám ale...Ja nemám chuť, stratila som zmysel spoznať nových ludi, budovať si priateľstva, prijala som zopár pozvaní na rande...avšak každého porovnavam s byvalym a nepreskoci iskra. Cítim sa nezaclenena v tejto spoločnosti, nakoľko rovesníci majú prácu, zakladajú pomaly rodiny, žijú svoje životy.
Prácu momentálne nemam, dokončujem výšku, tak sa bojím že by som to teraz nezvládla, v case keď je pre mňa úspech vyliezť z postele.
Už aj rodina a spolužiačka mi dali najavo, že niečo so mnou nie je v poriadku, Ja večne veselá, usmiata, komunikativna osoba som sa zmenila na nevrleho, nespolocenskeho pesimistu, začala som byt neprajna, závistliva....neviem čo sa stalo ale priznávam, že som zišla z cesty. Občas sa nejako správam a o chvilu mi to príde vysinute, nadavam a vzápätí to ľutujem...cítim sa jednoducho hrozne.
Myslíte že je tu na mieste psychológ alebo psychiater? Treba k nemu dáke odporucenie? Nerada by som toto riešila s obvodnou...žijem v dedine a nepotrebujem to mať rozmazane všade.
Ďakujem za rady.

ANGEL-DEMON

liii to nemyslíš vážne...