Mám pocit že v poslednej dobe niesom zdravá. Mám občas závraty, občas pri rozprávaní sa u mňa prejavuje porucha reči, neviem vysloviť vetu, komolím slová, je mi horúco často, som unavená, ospalá, cítim slabosť, mám chuť najmä na ovocie a napr. na mäso menej.
Je to dôsledok stresu lebo mám toho veľa, študujem a zároveň chodí na dohodu brigádovať takže chodievam domov neskoro podvečer unavená že padá do postele. Mám nepravidelné stravovanie a dosť sa nalietam, do školy, zo školy domov, potom na brigádu tam sa namakám a domov...
Nebola som u lekára, bojím sa že to bude niečo vážne... rakovina? skleróza multiples, niečo neurologické.... neviem a preto sa pýtam vás. Vie sa niekto k tomu vyjadriť na základe týchto príznakov?
Ďakujem
Čo mi vlastne je, vie sa k tomu niekto vyjadriť?
dojakmiso... j*bka nam????
to si na zaklade coho prisiel ze toto je pricinou?
kedy si naposledy sexovala ? potrebujes sex ty nesexujes ?
Zrus si brigadu ved len samotne studium ta mozno vycerpava. Ak nechces niekde na ulici skolabovat od vysilenia tak skoci s brigadou. Telo ma svoje medze a na 100% nemoze ist neustale. Ma svoje rezervy ale tie raz dojdu ⏳a ty sa najdes v nemocnici.
Skonci s brigadou a daj sa do poriadku, pravidelna strava,dostatocny spanok a relax ta znovuzrodia. Inac ti hrozi kolaps a zdrav. problemy.
tiez sa priklanam k chybajucim vitaminom a este aj k nizkemu tlaku.
Dievča, dievča,
mala by si zo svojho tempa poriadne zľaviť!!! Veď makáš ako jeden kôň. Odpovedala Ti už Tonerieš. Ja ju len doplním. Môžu Ti chýbať aj minerály, a preto Ti odporúčam poriadnu preventívku u obvodnej! Mne sa nepáči tá porucha reči. Ak to nemáš z vyčerpania, potom budeš musieť k odborníkovi.
Takže ešte raz, okamžite obmedz svoje aktivity, kým úplne neskolabuješ, nauč sa relaxovať, choď k obvodnej, kt. Ti okrem iného dá vyšetriť krv a uvidíš, čo ďalej.
treba ist neurologovi cim skor tym lepsie diagnoza sa cez net tazko urcuje...
podla mna ti chyba zelezo, vitaminy skupiny B a mozno aj magnezium