Možno mi na to ani nikto neodpise ..potrebujem sa vyrozprávať ...mám 22 priateľa rok. Prvý problém ktprya trápi že neustále lajkuje fotky ale iba jednej a tej istej babe (peknej) keby aj iným..facebok mám uprdele ale iba jej...a keď som sa spytala prečo nezavolal na rande juj že sa jej hanbil....aha...druhá vec strašne nezvladam financie....žijem len s mamou mám dve roboty a ešte študujem na výške ledva to stíham ale aj tak zarobím len 100 mesacne a z toho si platím cestu do školy (nejde mi vlak tam,) plus jedlo a výdavky..mama menakupuje že nemá za čo ...teraz priateľ vymyslel s partiou že na ukrajinu ísť na silvestra na týždeň. Lenže ja na to nemam a tak som mu to aj povedala ...že si mám zaplatiť cestu a ostatné zaplatí cesta ,(150 tam aj nazad) stále som trvalá že nejdem ale že on nepôjde bezo mňa a bla bla. Tak som si našla tretiu prácu..lenže ja tam pôjdem a nebudem mať ani fuka naviac. ..čiže stravu a úbytku a ak niekde pôjdeme bude hradiť on. . sa budem cítiť ako chudera prvej triedy...neviem čo robiť...už sa viac snažiť neviem ..ani usporiadať svoj život...som na dnes nemám peniaze ani čas ani nezvladam školu lebo som v bakalárskom ročníku ..štipendium mi koli sestre ktorá zarába a býva u nás akože (má len pobyt) nedajú
Neviem ako ďalej všetko sa rúca
@ Digestor, prepáč, že som Ťa nesprávne citovala. Ty si "exluzívny OBOR" : D
@ A Ty, dievča, tu už rady máš. Štúdia sa v žiadnom prípade nevzdávaj a skús si zariadiť život tak, ako Ti to navrhuje Ard1čka. A v žiadnom prípade už neber tretiu prácu! Nech sa Ti zadarí!
Už tu zasa oxiduje tá začmudená skriňa mysliac si o sebe, že má MYŠLIENKY? A tie vraj "vyjadruje priamo, otvorene a konkrétne"! : D
Tak ja Ti, Digestor, ukážem, čo je to "otvorene" a "priamo a konkrétne" Ti oznamujem, že sa najskôr nauč po slovensky! "Exkluzívny OBOR" si tu len TY a po tomto Tvojom príspevku chápem, že nemáš na viac ako je bezduché táranie a vulgarizmy. Máš len jedno šťastie, že nie si tu jediný expert na baterky... ; )